Twórca marki Duke Nukem pracuje nad nową grą zatytułowaną Project Ascender. Za jej produkcje odpowiadana znany z tegorocznego Rise of the Triad zespół Interceptor Entertainment.

Dowiedzieliśmy się nad czym pracuje obecnie Scott Miller, czyli ojciec cyklu Duke Nukem i współzałożyciel studia 3D Realms. Okazało się, że ten weteran branży zaangażowany jest w produkcję gry o tymczasowej nazwie Project Ascender, która powstaje w z myślą o pecetach oraz konsoli PlayStation 4.
Źródłem tych informacji jest profil na serwisie LinkedIn Frederika Schreibera, czyli prezesa studia Interceptor Entertainment. Według niego prace nad Project Ascender ruszyły w we wrześniu tego roku i obecnie w produkcję zaangażowanych jest dziewiętnaście osób. Według analogicznego profilu producenta studia, czyli Khaleda Ibrahima, gra ma trafić do sprzedaży w przyszłym roku. Tak krótki cykl deweloperski wydaje się być jednak zbytnio optymistyczny.
Przypomnijmy, że Interceptor Entertainment to duńskie studio deweloperskie założone w 2010 roku. Zespół ma na koncie odświeżone wersje kilku odsłon cyklu Duke Nukem, w tym nowe edycje dwóch pierwszych części, opracowane z myślą serwisie Steam i urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Największym projektem studia do tej pory było wydane kilka miesięcy temu Rise of the Triad, czyli kontynuacja słynnego FPS-a z 1995 roku.
Scott Miller zadebiutował na rynku w 1986 roku wydaną na pecety zręcznościówką zatytułowaną Maze Runner. W trakcie prawie trzydziestoletniej kariery brał udział w produkcji kilkudziesięciu gier. Poza serią Duke Nukem najsłynniejszymi projektami, w produkcję których był angażowany są Rise of the Triad: Dark War oraz Cosmo's Cosmic Adventure: Forbidden Planet.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.