Odroczenie pokazu gier na PS5 z rekordem polubień na Twitterze

Podana na Twitterze informacja o przesunięciu zaplanowanego na czwartek internetowego wydarzenia Sony w niecałe dwa dni zebrała blisko 537 tysięcy polubień. Czyni ją to najbardziej „lajkowanym” postem związanym z elektroniczną rozrywką w tym serwisie.

Miłosz Szubert

Poniedziałkowa decyzja Sony o przesunięciu zaplanowanego na najbliższy czwartek internetowego wydarzenia, na którym miały zostać zaprezentowane gry zmierzające na konsolę PlayStation 5, wywołała spore kontrowersje. Niektórzy uważają ją za decyzję chybioną, inni jej przyklaskują, argumentując, że obecnie opinia publiczna jest zajęta dramatycznymi wydarzeniami, jakie mają miejsce w USA. Ta druga grupa jest całkiem liczna, o czym świadczą liczby. W niecałe dwa dni post zawierający informację o przeniesieniu planowanej konferencji giganta z Tokio zebrał na Twitterze blisko 537 tysięcy polubień. Czyni go to najbardziej „lajkowanym” tweetem związanym z branżą gier w historii tego serwisu.

Post ten o niemal 200 tysięcy pobił poprzedniego lidera, czyli ogłoszenie o odejściu Reggie'ego Filsa-Aimégo z funkcji prezesa Nintendo America. W tyle pozostały także specjalne wykonanie tematu głównego z gry Animal Crossing: New Horizons prosto z domu, prezentacja pada DualSense do PlayStation 5 (o sukcesie tego tweeta pisaliśmy w tym miejscu) oraz zapowiedź Call of Duty: Modern Warfare (via ResetEra).

Odroczenie pokazu gier na PS5 z rekordem polubień na Twitterze - ilustracja #1
Mimo kontrowersji decyzja Sony o przesunięciu czwartkowej konferencji zyskała grupę obrońców.

Jak na razie nie podano oficjalnie, jaki jest nowy termin planowanej prezentacji Sony. Gdy tylko pojawi się stosowna wiadomość, nie omieszkamy Was o tym poinformować.

  1. Oficjalna strona marki PlayStation
Podobało się?

15

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-06-03
14:11

Krothul Generał

Krothul

Ciekawe ilu z lajkujących to gracze? :)
Nintendo pokazało klasę i odcinają się od amerykańskich problemów skupiają się na grach.

Komentarz: Krothul
2020-06-03
14:27

zanonimizowany158587 Senator

😊

Nie wiem ile z tych polubien jest kupionych. Ale az strach pomyśleć, jesli ludzie naprawde wierzą w "dobroć i szczerość" korporacji, to świadczy tylko o tym, ze sa zmanipulowani i maja strasznie przetyrane głowy. To jest zwykły PRowy Bulshit. Wiadomo, że decyzja jest podyktowana względami czysto finansowymi. $ony na swoich profilach w społecznościach stara sie trzymać kontakt z ludźmi, odpowiada na komentarze i stara sie robić dobra minę i kreować obraz "tej dobrej korporacji". Wystarczy wejść na ich profil na fejsie, pojawiły się "trudne pytania" od społeczności np. dlaczego na 2020 $ony World Photography Awards usunięto zdjęcia z protestów w Honk Kongu? Uznano je za "polityczne wrażliwe". https://qz.com/1806639/hong-kong-protest-photos-removed-from-sony-world-photography-awards/ Serio? A prawda jest wiadomo jaka, skoro wkurzyli by rzad w Chinach, mieli by tam szybkiego Bana na sprzedaż wyrobów i usług, ogromny rynek i pieniądze, więc na stratę tego hajsu nie mogą sobie pozwolić, co tam łamanie praw człowieka,wolność itd. To jest tylko przykład, tych rzeczy jest więcej wystarczy tylko poczytać, i dzwinym trafem, na te pytania społeczność nie dostaje odpowiedzi. A ich jest dużo więcej, np. dlaczego skoro tak wspierają "czarne" community to wśród Ambasadorów $ony jest cała 1 osoba o Czarnym odcieniu skóry. Zaczął sie "Pride Month" oczywiście na początku firmowe profile zrobiły sie Tęczowe z tą samą śpiewka jak to nie wspierają osób LGBT. Tylko dziwnym trafem nie działa to tak samo we wszystkich krajach, bo np. w krajach bliskiego wschodu, Europy Wschodniej, Rosji, Afryce, niektórych krajach dalekiego wschodu czy nawet w Polsce nie uświadczymy takich akcji oddziałów $ony w tych krajach, bo odbiór byłby negatywny. A PR to ważna rzecz, więc z biznesowego punktu widzenia nie zrobia Teczowego logo na profilu $ony Saudi Arabia. Co świadczy tylko o tym, ze tak naprawdę te ruchy spoleczne itd. mają gdzieś, i liczy sie tylko i wyłącznie zysk. Inne Korpo robią to samo, M$, Acti, EA kazda wielka korporacja myśli tylko o hajsie. A że udziałowcy to głównie "Biali uprzywilejowani miliardzerzy" nic sie tu Nigdy nie zmieni. Virtue Signaling, kłamstwa i zwykła hipokryzja. Zawsze będzie liczył się tylko profit. Ludzie powinni włączyć myślenie.

Komentarz: zanonimizowany158587
2020-06-03
14:39

dzl Legend

dzl

Tyle w temacie. Najważniejsze dla nich by mieli czyste ręce.

Komentarz: dzl
2020-06-03
16:52

koka31 Pretorianin

Żal mi Sony...ale tak w przenośni bo zrobili to dla $$$$$$$ Biedne Stany one są wiecznie biedne od 11wrzesnia 2001r. ALE jak inni cierpią sony nie widzi...ale u$a tak

Komentarz: koka31
2020-06-04
01:10

Wojt55 Pretorianin

Wojt55

Nic innego jak nabijanie sobie PR-u, no bo jak USA przestanie być opłacalne to pójdą do Chin.

Komentarz: Wojt55

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl