Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 października 2023, 15:29

Obszerne demo polskiego RoboCopa z problemami, twórcy pracują nad rozwiązaniem

Udostępnione wczoraj demo polskiego FPS-a RoboCop: Rouge City ma zmagać się z problemami technicznymi. Twórcy zapewnili, że już zajmują się tą sprawą.

Źródło fot. Teyon
i

Do premiery polskiego FPS-a RoboCop: Rogue City pozostał niecały miesiąc, a od wczoraj można już próbować rozgrywki za sprawą wersji demonstracyjnej udostępnionej na Steamie przez deweloperów ze studia Teyon. Demo, mimo niemałych rozmiarów, ma jednak swoje problemy.

Demo RoboCopa z małym zgrzytem

Próbka jest całkiem sporych rozmiarów – zawiera pełne trzy poziomy gry, można więc śmiało powiedzieć, że po jej przejściu nie będziecie już mieli do czynienia z przysłowiowym „kotem w worku”.

Niestety, nie wszystkie sprawy związane z wersją demo RoboCopa prezentują się różowo. Udostępniona wersja gry ma zmagać się z problemami natury technicznej, zwłaszcza jeśli chodzi o wydajność. Deweloperzy zaadresowali już problem – we wpisie na steamowym blogu obiecali rozwiązanie sprawy.

Chcielibyśmy odnieść się do problemów z wydajnością, z którymi mieliście do czynienia w ostatnich godzinach w wersji demo RoboCopa: Rogue City. Chociaż było to nieprzewidziane, zapewniamy, że cały zespół Teyon pracuje nad poprawkami w trakcie pisania tego tekstu i mamy nadzieję, że będziemy w stanie ustabilizować sytuację w nadchodzących dniach. Wydaje się, że źródłem problemu jest kompilacja shaderów.

Jeśli masz problemy z grą, zgłoś je na forum Steam, na podforum Bug Report lub na naszym oficjalnym serwerze Discord. Prosimy o jak największą precyzję i podanie specyfikacji komputera!

Wydawać by się mogło, że po spełnieniu dosyć wysokich wymagań sprzętowych optymalizacja gry powinna być bez zarzutu, ale należy pamiętać, że to wciąż tylko demo, a do właściwej premiery pozostało trochę czasu. Możliwe więc, że sprawa zostanie rozwiązana.

Przypominamy, że RoboCop: Rogue City zadebiutuje 2 listopada na PC, PS5 oraz XSX/S. Gra zaoferuje polską lokalizację kinową – przetłumaczone napisy.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej