Obejrzyj pierwsze 18 minut rozgrywki z Bloodborne
Serwis IGN opublikował interesujące nagranie zawierające pierwsze 18 minut rozgrywki z nowego RPG akcji japońskiego studia From Software – gry Bloodborne. Materiał pozwala przede wszystkim przyjrzeć się początkowym cutscenkom oraz lokacjom. Nagranie nie zawiera zatem zbyt dużo poważnych spoilerów, jednak oglądacie je na własną odpowiedzialność.
Krzysztof Nieradko

Bloodborne to gorąco wyczekiwana produkcja z gatunku RPG akcji, nad którą od jakiegoś czasu intensywnie pracuje japońskie studio From Software. Do premiery pozostało już stosunkowo niewiele (w Polsce gra pojawić się ma 25 marca wyłącznie w wersji na konsole PlayStation 4), jednak może warto umilić sobie ten pozostały czas, oglądając nowy materiał z rozgrywki? Z takiego założenia wyszli redaktorzy serwisu IGN, którzy wczoraj upublicznili pierwsze 18 minut rozgrywki z omawianego tytułu.
Umieszczony niżej materiał wideo na całe szczęście nie zawiera zbyt wielu poważnych spoilerów i skupia się przede wszystkim na początkowych cutscenkach oraz zaprezentowaniu kilku pierwszych lokacji w mieście Yharnam. Jeżeli jednak chcielibyście mimo tego uniknąć pewnych fabularnych wstawek, polecamy przewinąć film o nieco ponad 2 minuty licząc od jego początku, gdzie rozpoczyna się właściwy gameplay. Warto również wspomnieć, że całość w dniu premiery wyglądać będzie lepiej, ponieważ w przypadku poniższego nagrania mamy do czynienia z niestety nieco starszą konstrukcją programistyczną.
Ale bez zbędnego przedłużania, zachęcamy do oglądania, bo zdecydowanie jest na co popatrzeć.
Bloodborne, autorską produkcję Hidetakiego Miyazakiego, traktować możemy jak duchowego następcę serii Dark Souls. Podobnie jak w przypadku wspomnianego cyklu, mamy tu do czynienia z bardzo wymagającym pod względem poziomu trudności i rozbudowanym w kontekście systemu walki trzecioosobowym RPG akcji. Tym razem jednak twórcy przenoszą nas do XIX-wieczonego, mrocznego świata fantasy, gdzie wiktoriańska stylistyka pozwoliła deweloperom na znaczne urozmaicenie dotychczasowej formy rozgrywki. Światowa premiera odbędzie się 24 marca wyłącznie na PS4.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Ogame_fan Legend
Dla Ciebie jest slaby, dla innych nie, proste. Nikt nie musi zmieniac glosnikow.
A skork chcesz sie czepiac pierdół to widocznie gry nie sa dla Ciebie. Poniewaz nie ma gier w ktorych odwzrowowywana jest kazda animacja, i nie chodzi o technologie tylko o balans rozgrywki ktory takie utrudnienia psuja. pomijanie niektorych animacji to decyzje czesto podyktowane balansem i dynamika rozgrywki.
zanonimizowany983828 Senator
Nie wiem, czy to można nazwać pierdółkami. Dźwięk jest dość istotny. Od razu rzuciły sie w uszy odgłosy poruszania się bohatera, bo skojarzyły mi się z Thief: Dark Project i ARX Fatalis. Z tym, że te gry mają około 15 lat. Od tego czasu gry są usprawniane i przy tytule z segmentu AAA powinno być to lepiej dopracowane. Gdyby Bloodborne wyszedł z takim udźwiękowieniem z 7 lat temu to jeszcze przymknąłbym na to oko (a raczej ucho ;)) ,ale OK, to jest moje zdanie, Wasze jest odmienne, więc niech tak lepiej już zostanie.
Redovsky Pretorianin
Nie wiem o co ci chodzi z tym dźwiękiem, jak dla mnie odgłosy poruszania się bohatera są ok, chyba czepiasz się na siłę. W każdej grze przejmujesz się takimi pierdołami ?
kain_pl Generał
Glos Bossa jest zajebisty. A jak mialby ten stwor charakteryzowac sie dzwiekiem? Widziales bestie na filmie ,a wiec powinienes pomyslec jaki powinien byc krzyk,zew,a raczej wycie tego czegos. Na filmiku juz mnie ciarki wziely a co dopiero jak sam stocze walke z ta bestia:-) Mam nadzieje ze bedzie masa swietnych bosow,plugastw i smierci.
swoonzi Pretorianin
Drenz tylko Thief: Dark Project to gra skradankowa która, w której odgłosy poruszania się nadają klimatu grze, a może i czasem są istotne dla gameplaya(w drugą nie grałem więc nie wiem). Bloodborne to gra, w której są ważniejsze rzeczy niż odgłos chodzenia czy brak niektórych animacji. I nie pisz o kulejącym AI bo to jedne z lepszych AI jakie widziałem w tego typu grach.
PS Na początku filmu jest zaznaczone jak byk,że to wczesna wersja gry. Tak więc być może tak bardzo 'ważne' dla ciebie dźwięki wydawane przez naszą postać są dopracowane w finalnej wersji...