Ubisoft zarejestrował kolejny znak towarowy związany z serią Splinter Cell. Być może oznacza to, że firma pracuje nad kolejną odsłoną cyklu.
W ostatnim czasie w sieci pojawia się coraz więcej doniesień dotyczących serii Splinter Cell. Pierwsze informacje na temat rzekomych prac nad kolejną odsłoną cyklu pojawiły się w Internecie jeszcze w październiku. Niedawno Tom Henderson zdradził zaś, że gra ta ma być produkcją osadzoną w otwartym świecie, podobnym do lokacji znanych z serii Assassin’s Creed lub Halo Infinite.
Nadal nie wiemy, czy doniesienia te są prawdziwe, lecz oczywistym jest, że Ubisoft wyraził ponowne zainteresowanie tą marką. Francuska firma zarejestrowała bowiem kolejny znak towarowy Splinter Cell. Dotyczy on usług rozrywkowych. Kategoria ta odnosi się do szerokiej gamy produktów. Wśród nich znajdziemy oczywiście gry komputerowe, ale również programy telewizyjne, filmy i seriale, wydarzenia e-sportowe, a nawet transmisje przedstawień teatralnych.

Ostatecznie rejestracja tego znaku ten nie musi oznaczać rychłej zapowiedzi kolejnej odsłony cyklu. Możliwe, że dotyczy on pobocznych projektów, takich jak chociażby animacji tworzonej przez Dereka Kolstada dla platformy Netflix. Są to jednak tylko spekulacje. Na ten moment stwierdzić można jedynie, że Ubisoft ewidentnie zamierza dalej rozwijać tę markę.
Więcej:Splinter Cell Remake niespodziewanie wraca w ręce ojca serii, który porzucił go 3 lata temu
GRYOnline
Gracze
Steam
25

Autor: Przemysław Dygas
Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.