Nowy hack'n'slash od twórców Lords of Shadow ma zaskakująco bliską datę premiery. W Blades of Fire wcielimy się w najbardziej wściekłego kowala na świecie

Twórcy Castlevania: Lords of Shadow zapowiedzieli soją nową produkcję. Blades of Fire to gra akcji TPP stawiająca na wymagającą walkę, a jej premiera odbędzie się już niedługo.

Marcin Bukowski

Nowy hack'n'slash od twórców Lords of Shadow ma zaskakująco bliską datę premiery. W Blades of Fire wcielimy się w najbardziej wściekłego kowala na świecie, źródło grafiki: MercurySteam Entertainment.
Nowy hack'n'slash od twórców Lords of Shadow ma zaskakująco bliską datę premiery. W Blades of Fire wcielimy się w najbardziej wściekłego kowala na świecie Źródło: MercurySteam Entertainment.

Deweloperzy ze studia MercurySteam Entertainment, odpowiedzialni za takie produkcje jak Metroid Dread czy obie części Castlevania: Lords of Shadow, ujawnili swój najnowszy projekt. Blades of Fire to przygodowa gra akcji, w której jako kowal sami wytworzymy swoją broń i wykorzystamy ją do walki z hordą wrogów. Poniżej możecie obejrzeć pierwszy zwiastun.

Blades of Fire – podstawowe informacje

W Blades of Fire wcielimy się w Arana de Lira, najstarszego potomka królewskiej straży i ostatniego człowieka potrafiącego władać stalą. Trafimy do fantastycznego królestwa, którego nowo koronowana władczyni Nerea, rzuciła czar zmieniający stal w kamień. W ten sposób bronią może władać jedynie jej armia oraz nasz bohater, który okazał się nieczuły na zaklęcie. Wraz z towarzyszem o imieniu Adso wyruszy więc w podróż, aby zgładzić królową.

Rozgrywkę będziemy obserwowac z perspektywy trzeciej osoby (TPP), a zabawa w dużej mierze skupi się na taktycznej walce z ponad 50 rodzajami przeciwników. Twórcy opisują system jako „unikalny i wymagający”, i pozwalający atakować określone części ciała na różne sposoby, takie jak cięcie, dźganie czy tłuczenie. Istotne będzie dopasowanie odpowiedniego stylu i broni do słabych punktów wrogów.

Skoro mowa o wyposażeniu, to jego tworzenie będzie równie istotną częścią zabawy. Aran sam wykuje swój oręż za pomocą zebranych materiałów i specjalnych zwojów, które zgromadzimy wraz z postępem w grze. Te wpłyną na cechy takie jak waga, długość, wytrzymałość, penetracja czy jakoś ostrza. Tytuł zaoferuje 7 rodzajów broni i 30 zwojów, co zdaniem twórców zapewni „niemal nieskończoną liczbę kombinacji”.

Blades of Fire zmierza na PC (wyłącznie Epic Games Store, cena: 224 zł) oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera ustalona została na 22 maja 2025 roku. Tytuł nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

  1. Blades of Fire – oficjalna strona internetowa

Blades of Fire – minimalne wymagania sprzętowe na PC (wysokie ustawienia graficzne, 1080p, 60 fps, FSR wydajność)

  1. System operacyjny: Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i7-11700KF / AMD Ryzen 5800X
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070 8 GB / AMD Radeon RX 5700 XT 6 GB

Blades of Fire – zalecane wymagania sprzętowe na PC (wysokie ustawienia graficzne, 1440p, 60 fps, FSR zbalansowany)

  1. System operacyjny: Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i7-11700KF / AMD Ryzen 5800X
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti 11 GB / AMD Radeon RX 6700 XT 12 GB
Blades of Fire

Blades of Fire

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 22 maja 2025

Informacje o Grze
6.0

GRYOnline

5.9

Gracze

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

Nowe szczegóły na temat Anno 117. Świeży zwiastun sugeruje, że Ubisoft może wrócić do bitew lądowych

Następny
Nowe szczegóły na temat Anno 117. Świeży zwiastun sugeruje, że Ubisoft może wrócić do bitew lądowych

Ciri na nowym materiale z Wiedźmina 4 wygląda inaczej? Deweloper z CD Projekt Red wyjaśnia, skąd bierze się takie wrażenie

Poprzedni
Ciri na nowym materiale z Wiedźmina 4 wygląda inaczej? Deweloper z CD Projekt Red wyjaśnia, skąd bierze się takie wrażenie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl