Twórcy Desperados 3 szykują duże zmiany w nowej grze, Süßkartoffel
Twórcy Desperados 3 zdradzili kilka informacji na temat ich nadchodzącej strategii, znanej pod roboczą nazwą Süßkartoffel. Wynika z nich, że produkcja będzie bardziej sandboksowa i przystępna.

Jak możecie pamiętać, studio Mimimi Games (znane między innymi ze stworzenia Desperados 3) pracuje nad tajemniczym projektem o kodowej nazwie Süßkartoffel, czyli „słodki ziemniak”. Przez ostatnie dwa lata deweloperzy milczeli na temat swojego nowego projektu. Ostatnio zdecydowali się jednak zdradzić kilka ciekawych informacji. Wynika z nich, że strategia ta będzie bardziej sandboksowa i przystępna.
Szczegóły te poznaliśmy dzięki dziennikarzom z serwisu Rock Paper Shotgun. Skontaktowali się oni z Mimimi Games, by wypytać o postępy prac nad projektem.
- Produkcja ma mieć bardziej otwartą strukturę niż poprzednie dzieła studia. Podczas przygody będziemy mogli rozwiązać dany problem na kilka różnych sposobów. Dodatkowo przed każdą misją dobierzemy sobie optymalną drużynę złożoną z postaci o różnych umiejętnościach. Kierownik produkcji, Moritz Wagner, oznajmił, że chce, żeby całość była taką samą ewoluują dla ich strategii, jaką stał się Metal Gear Solid V dla skradanek.
- Całość ma być przystępniejsza dla nowych graczy, oferując np. więcej poziomów trudności do wyboru. Deweloperzy zauważyli bowiem, że ich poprzednie strategie miały dość wysoki próg wejścia i mogły zniechęcić do siebie początkujących. Produkcja nadal jednak ma zawierać elementy, które zaoferują wyzwanie fanom gatunku.
To właściwie wszystko, co na ten moment wiemy o produkcji. Deweloperzy nadal nie są gotowi, by oficjalnie zaprezentować swój najnowszy projekt. Pozostaje nam więc czekać na kolejne informacje na jego temat.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
- skradanki
- THQ Nordic
- Mimimi Productions
- taktyczne RPG i strategie
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
marcing805 Legend

Uwielbiam ich gry ale to porównanie do MGSV mi się nie podoba. Otwarty świat imo w ogóle nie pasował do tego typu skradanki. Jakby Kojima zrobił z tego liniową grę, opartą na misjach głównych, to byłoby to cudo i najlepsza skradanka w historii. Cała reszta( budowanie bazy, rekrutacja i zdobywanie ludzi, większość misji pobocznych) to były zapchajdziury. W MGS-y nigdy nie grało się dla gameplayu ale dla pokręconej fabuły. Mimimi robi świetne taktyczno-strategiczne produkcje(z bardzo dobrymi historiami) i takie gry zawsze mają wysoki próg wejścia. Otwarta struktura misji i duże mapy mogą być ok ale jakiś większy świat, wypełniony zadaniami, znajdźkami może grze tego typu zaszkodzić.
YasonB Centurion
Mam szczera nadzieję, że nie przesadzą. Wyprodukowane gry były i są świetne. Nie odczułem tam jakiegoś wysokiego progu wejścia. Poważnie to mam obawy przed poziomami na Hardcore :D Porównanie do piątego Metal Geara nie jest tym, co chciałbym zobaczyć przy bardzo dobrych grach taktycznych. Rozumiem dobór zespołu, czy więcej poziomów trudności, ale jak kolega
noobmer Generał
Nie wiem o co im chodzi, przecież na łatwym poziomie trudności było baraaarzo łatwo. Chyba im chodzi o to że po prostu na łatwym mimo wszystko minimum myślenia strategicznego nadal potrzeba. Tutaj pisza nam nie wprost ze gra ma być na tyle łatwa ze byle idiota klikajac przejdzie gre. To nie wrózy dla mnie akurat dobrze. Robienie na siłe gry z poziomem dla debili szkodzi reszcie.