Nowa aktualizacja CS:GO wprowadza zmiany, na które czekano od lat
Najnowsza aktualizacja gry Counter-Stirke: Global Offensive wprowadziła do rozgrywki kilka ważnych zmian, na które od dawna czekali gracze. Dodatkowo poprawiono m.in. balans jednej z broni oraz zmieniono kilka map.
- dodano nowy tryb rozgrzewki, w którym gracze walczą 1v1;
- wprowadzono możliwość podglądu oraz importowania celowników innych graczy;
- naprawiono niezamierzone wzmocnienie pistoletu Deagle;
- wprowadzono zmiany na mapach, najbardziej znaczące pojawiły się na Vertigo oraz Train.
Wczoraj Counter-Stirke: Global Offensive otrzymało sporą aktualizację, wprowadzającą do gry kilka przydatnych (i długo wyczekiwanych przez graczy) funkcji. Pojawiły się również zmiany wybranych map oraz balansu jednej z broni.
Aktualizacja wprowadziła m.in. nowy tryb rozgrzewki przed meczami. Od teraz, zamiast standardowej „poczekalni” (na którą od zawsze narzekali gracze), przed dołączeniem wszystkich zawodników do rozgrywki będzie można zmierzyć się z innymi w potyczkach 1v1. Póki co deweloperzy testują tę funkcję, dlatego jest ona dostępna wyłącznie w trybie Skrzydłowy na mapach Vertigo oraz Train. Jeśli nie pojawią się większe problemy, trafi ona najpewniej do pozostałych form rozgrywki.

Kolejną nowością w CS:GO jest możliwość podglądu oraz importowania do własnych ustawień celowników innych graczy w trybie obserwatora. Co ciekawe, funkcja ta (na razie sam podgląd) dostępna jest od samego początku w Valorancie. Gracze CS-a prosili o nią od niepamiętnych czasów, a Valve zdecydowało się dodać ją dopiero teraz, gdy konkurencyjna strzelanka pojawiła się na rynku. Opcję podglądu trzeba włączyć w ustawieniach gry w zakładce „Gra – Celownik”.
Warto nadmienić, że znaczącej zmiany doczekał się także pistolet Deagle, który jeszcze tydzień temu został wzmocniony, dzięki czemu podczas skoku jego celność była niesamowicie wysoka. Wszystko wskazuje na to, że zmiana ta była nie do końca zamierzona i szybko ją naprawiono. Od teraz trafienie kogoś w locie będzie graniczyło z cudem, ale poprawiono celność broni tuż po lądowaniu.
Twórcy zdecydowali się także wprowadzić zmiany na niektórych mapach. Najbardziej znaczące pojawiły się na Vertigo oraz Train. Na pierwszej z nich przede wszystkim przerobiono miejsce B, gdzie podkłada się bombę (m.in. pozbyto się „okna” na midzie). Na drugiej np. zmieniono lokację odlotów gołębi, które zdradzały, gdzie może znajdować się przeciwnik oraz poprawiono błąd schodzenia po drabinie. Pełną listę zmian najnowszej aktualizacji CS:GO znajdziecie pod tym adresem.

- Oficjalna strona Counter-Strike: Global Offensive
- Counter-Strike: Global Offensive – poradnik
- Counter-Strike: Global Offensive – recenzje

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
RPS99 Pretorianin
Masz na myśli Counter-Strike: Source 2 ??
Jestem za, ale tylko jeśli będę już miał mocny komputer, w przeciwnym razie będę musiał zostać przy CS:GO, CS: Source, CS:CZ.
RPS99 Pretorianin
kaagular - najbardziej można by się przyczepić do cheaterów oraz do tego, że system w grze Multiplayer powinien lepiej dobierać graczy pod względem ich poziomu, którego wyznacznikami są m.in. ilość zagranych godzin w ciągu ostatnich 2 tygodni, całkowita ilość zagranych godzin odkąd się założyło konto Steam na którym zainstalowało się CS:GO, względnie mogli by dobierać graczy na podstawie rangi lub na podstawie tego jaki procent celnych strzałów w głowę mają, albo ilości dotychczasowych fragów w grze Multiplayer.
Często się zdarza tak, że w grze Multiplayer w trybie Uproszczonym na de_dust2 jak zaczyna się grę, to ktoś kto jest początkujący w konfrontacji z wymiataczami lub cheaterami jest praktycznie bez szans i wtedy nikogo nie dziwi jak taki gracz pod koniec meczu ma np. 2 Z, 15 Ś (zabił dwa razy, a jego zabito 15 razy).
Co innego w trybie Deathmatch - tutaj nawet ktoś kto gra od niedawna ma szansę mieć wynik np. 15 Z, 30 Ś, albo 20 Z, 20 Ś.
kaagular Generał
Grafika to tak jest istotna w DOBREJ strzelance, że najlepiej grać na minimalnych...
CSGO przeżywa renesans i wiadomo, że z jednej strony jest to wynik Koronawirusa, z drugiej ostatnie misje zrobiły swoje ale też po prostu jest to gra unikalna i zwyczajnie dobra. Mechanika gry się nie zestarzała od 20 lat i się to raczej nie zmieni. Jak komuś TAKA mechanika nie pasuje to ma CODy i inne takie. Co kto lubi.
Narzekać w CSGO można na:
- lagi,
- tickrate,
- haxy,
- drętwość custom gier,
ale to nie tylko w CSGO występuje.
PS. 1200 godzin w CS to tak bez szału : ]
Padzisław Pretorianin

Zmiana mechaniki to byłby strzał w kolano. CS musi mieć taką mechanike. Grafike mozna podciagnąć ale nie jest to istotna sprawa. Patrz z czym wyskoczył Valorant i ludzie oszaleli. CS ma byc schematyczny, powtarzalny.
GreedyDodger Konsul

Tej grze już nic nie pomoże. Jest przestarzała pod względem mechanicznym oraz graficznym. I zanim zacznie ktoś pisać "ale ta gram ma taka być, żeby dużo osób grało". Jest wiele gier nastawionych na rywalizację, mającą dużą liczbę graczy i lepszych pod każdym względem. Mogę narzekać bo spędziłem przy tej grze ponad 1200h.