Nieśmiertelne Dragon's Lair zostanie wydane na iPhone'a

Firma Electronic Arts poinformowała o planie wydania na iPhone’a specjalnej edycji legendarnej i nieśmiertelnej marki Dragon’s Lair. Produkcja, zaprojektowana oryginalnie w 1983 roku przez firmę Starcom z myślą o automatach arcade, a następnie przekonwertowana na dziesiątki innych platform, powinna trafić do sprzedaży za pośrednictwem App Store jeszcze w tym miesiącu.

Piotr Doroń

Firma Electronic Arts poinformowała o planie wydania na iPhone’a specjalnej edycji legendarnej i nieśmiertelnej marki Dragon’s Lair. Produkcja, zaprojektowana oryginalnie w 1983 roku przez firmę Starcom z myślą o automatach arcade, a następnie przekonwertowana na dziesiątki innych platform, powinna trafić do sprzedaży za pośrednictwem App Store jeszcze w tym miesiącu.

Nieśmiertelne Dragon's Lair zostanie wydane na iPhone'a - ilustracja #1

Dragon’s Lair w wersji przeznaczonej na multimedialny telefon firmy Apple będzie oferować dwa główne tryby rozgrywki. Otóż, w ramach opcji Arcade posiadacze iPhone’a otrzymają szansę ukończenia oryginalnej przygody. Z kolei tryb Home wzbogaci historię rycerza Dirka wyruszającego na ratunek księżniczce Daphne o kilkanaście dodatkowych scen. Będzie to więc pewnego rodzaju atrakcja dla wszystkich fanów cyklu Dragon’s Lair, który zapoczątkował (wspólnie ze Space Ace, także obecnym na iPhonie) wieloletnią modę na gry będące tak naprawdę interaktywnymi filmami.

W sieci pojawiły się również plotki sugerujące wydanie Dragon’a Lair na Nintendo DSi. Gra miałaby być sprzedawana w postaci cyfrowej w ramach serwisu DSiWare. Podobno w jej deweloping nie jest zaangażowana firma Electronic Arts.

Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Saboteur - problemy z kartami grafiki firmy ATI

Następny
Saboteur - problemy z kartami grafiki firmy ATI

Brutal Legend - Tim Schafer o marketingu i DLC

Poprzedni
Brutal Legend - Tim Schafer o marketingu i DLC

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl