Studio SCS Software pokazało kolejną część odświeżonych Niemiec w Euro Truck Simulator 2. Tym razem pokazano przemysłowy region słynący z Zagłębia Ruhry.
Twórcy serii Truck Simulator nie mogą narzekać na brak zajęć. Studios SCS pracuje nie tylko nad jedenastym dodatkiem do drugiego Euro Truck Simulator i trzema do American Truck Simulator, ale też nad odświeżeniem starszych części europejskiej mapy. Prace idą wolno, ale wyraźnie postępują, o czym świadczy zaprezentowanie przez twórców ETS 2 kolejnych dróg w odświeżonych wirtualnych Niemczech.
W ostatnich dniach grudnia mieliśmy okazję zobaczyć „przebudowę Szwajcarii”, w której pojawią się nowe punkty widokowe (w tym dwa skrzętnie ukryte przez dewelopera) oraz stacje ważenia pojazdów. Teraz zespół SCS Software pokazał, jak wygląda po „liftingu” region mieszczący w sobie przemysłowe Zagłębie Ruhry.
Jako jedno z najważniejszych (lub wręcz najważniejszy) ośrodek przemysłu w Niemczech to część regionu Ren-Ruhry, który powinien mieć wiele do zaoferowania w temacie fabryk i wielkich miast. Po odświeżeniu bogactwo przemysłowe regionu będzie widoczne m.in. w zwiększonej liczbie magazynów. Jako przykład podano Kolonię, w której znajdą się nie 2 (jak dotychczas), lecz 6 składów.
W trakcie jazdy zobaczymy też więcej ośrodków przemysłowych, ale też „czwarte najbardziej zajęte lotnisko” w Niemczech w Düsseldorfie oraz SkyTrain, czyli dojeżdżającą do niego nadziemną kolej.
Oczywiście bodajże najważniejszą zmianą jest odświeżenie niemieckich dróg. Tu również twórcy przebudowują mapę od podstaw, wprowadzając nowe węzły drogowe i komunikacyjne (w tym sławny Kreuz Kaiserberg), dbając o realizm i wierne odwzorowanie tych połączeń.
Twórcy nie podali terminu udostępnienia tych zmian. Gracze spekulują, że odświeżenie regionu Ren-Rhury powinno trafić do beta-testów albo kolejnej aktualizacji (1.50), albo jednej z dwóch następnych wersji.
GRYOnline
Gracze
Steam
6

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).