Nie tylko Polska - Ubisoft zamyka szereg biur w Europie (przeciek)
Niech zdycha od dobrych 6 lat to lecą nad odcinani kuponów brak pomysłów na nowe IP.
Przypomnę iż Assasin''s Creed zaczynał jako Prince of Persia, a Assasyn był podtytułem gry.
Zawsze łatwiej pozamykać oddziały niż obciąć bonusy tym na górze :P Swoją drogą ubi faktycznie ma sporo tych oddziałów na świecie, a niekoniecznie jest to potrzebne.
Owszem i ma i również sporo ich ekip pracuje przy takich Assassin''s Creed ale to nic nie daje bo na premierę i długo po niej te gry są dalej w fazie early access.
Ubisoft planuje „strategiczną reorganizację” – zamierza zmierzyć się z „wyzwaniami przyszłości”...
To może niech wdrożą najważniejszą z nich, z wyprzedzeniem przenieść wszystkie ich gry / całe biblioteki gier graczy na Steam (póki co stabilna) bo znając ich rozpęd - to ich cyfrowa platforma długo już nie wytrzyma.
Tak jak w artykule - tu może chodzić o oddziały odpowiedzialne za dystrybucję wersji box i wsparcie klientów.
Wersje cyfrowe pewnie dobrze schodzą
uhh, dalej ceny premierowe? Nie ma to jak cyfrowa dystrybucja i fejkowe promocje, które głównie obniżają cenę do poziomu adekwatnego do gry i jej wieku, ale ludzie będą piszczeć, że cyfrowa dystrybucja to same korzyści, bo przecież często są te lipne promocje...
Zamykanie studia w jednym z najważniejszych krajów świata, w samym sercu Europy to nie jest dobry pomysł i jeszcze odbije im się czkawką. Jeśli nie dostanę chociaż polskich napisów to gry Ubisoftu przestaną mnie całkowicie interesować.
"Zamykanie studia w jednym z najważniejszych krajów świata, w samym sercu Europy"
O jakim kraju mówisz? Niemcy? Francja? Belgia?
Studio a biuro to dwie zupełne inne sprawy. Nieistotne w jakich krajach mają też studia. Nie ma to żadnego znaczenia.
Ubi$yf niech już całkowicie się zamknie, bo od tych tasiemców, które w kółko wypuszczają, już się rzygać chce.
Przede wszystkim to powinni ten swój launcher zamknąć.
I połowę supportu wywalić na zbity pysk.
No niech zamykają, niech kasują pudełka i zmniejszają ilość ludzi w dziale wsparcia którego jakość usług pozostawia sporo do życzenia.
Ostatnio miałem z nimi do czynienia i nigdy więcej.
Anulowałem Ubisoft+ 3-4 dni przed dniem kiedy się miała subskrypcja przedłużyć, nie wiem jakim prawem mają tam automatyczne przedłużenie pomimo że bierzemy na miesiąc (była akurat promocja 5zł/1mc)
Nie ma na profilu, na stronie opcji aby anulować subskrypcji, jest ukryta, widać ją w właściwościach strony jak zrobimy "wykonaj inspekcję" w MS Edge.
Znalazłem link do anulowania subskrypcji na reddicie, jakaś dobra duszka wyciągnęła ten link z źródła strony... WTF?
Niby subskrypcja się anulowała ale... po tych kilku dniach dostałem powiadomienie że Ubikacja chce mi kasę z konta zakosić, na szczęście na wszelki wypadek wcześniej przelałem na zapasowe ;)
Kolejna przeszkoda, nie dało się zmienić formy płatności ani usunąć aktualnej, bo Ubisoft miał taki kaprys.
Rzekomo moja subskrypcja nadal była ważna, mimo że obok był komunikat że subskrypcji "nie przedłużyłem"
Uderzyłem do wsparcia.
I o boże co to była za jazda...
- Pierw weryfikacja konta, czy aby na pewno to ja jestem.
- Potem prośba o logi z ich upośledzonego launchera.
- Potem głupie formułki z FAQ które nic nie dają.
Pojechałem z nim ostrzej i nagle subskrypcja nie ważna a forma płatności usunięta.
Czary.
W necie pełno ludzi miało/ma takie same problemy.
Niestety ich gry, launcher jak i wsparcie to porażka.
Dziwne. Planują kolejnych 10assrasynuff więc powinni otwierać nowe.
... aaaa nie to przecież kopiuj wklej.