„Nie radzę z nimi zadzierać". W 28 lat później pojawią się zmutowani zainfekowani, jakich w uwielbianej filmowej serii o zombie jeszcze nie widzieliśmy. Danny Boyle zapowiada ewolucję wirusa

Premiera 28 lat później nadchodzi wielkimi krokami, a Danny Boyle zapowiedział, jak do kwestii wirusa podeszli twórcy kontynuacji.

filmomaniak.pl

Pamela Jakiel

„Nie radzę z nimi zadzierać". W 28 lat później pojawią się zmutowani zainfekowani, jakich w uwielbianej filmowej serii o zombie jeszcze nie widzieliśmy. Danny Boyle zapowiada ewolucję wirusa, źródło grafiki: 28 lat później, Danny Boyle, Sony, 2025.
„Nie radzę z nimi zadzierać". W 28 lat później pojawią się zmutowani zainfekowani, jakich w uwielbianej filmowej serii o zombie jeszcze nie widzieliśmy. Danny Boyle zapowiada ewolucję wirusa Źródło: 28 lat później, Danny Boyle, Sony, 2025.

28 lat później, sequel cenionego przez widzów i krytyków filmu Danny’ego Boyle’a i Alexa Garlanda, wejdzie na wielkie ekrany już za kilkanaście dni, a dokładnie 20 czerwca. W oczekiwaniu na premierę mogliśmy obejrzeć kilka zwiastunów a także poczytać, co o swoich bohaterach mówią aktorzy. W nowym wywiadzie reżyser zdecydował się nieco więcej opowiedzieć o samych zarażonych.

W niedawnej rozmowie z portalem IGN Danny Boyle ujawnił, w jaki sposób podszedł do kwestii wirusa. Jak się okazuje, twórcy zdecydowali, że będzie on ewoluował, a przez to na ekranie zobaczymy zombie zachowujących się inaczej niż w 28 lat później.

Pojawiły się ewolucje [zainfekowanych], ponieważ nie chcieliśmy stać w tej kwestii w miejscu. Miały miejsce pewnego rodzaju mutacje, które się rozwinęły, możemy tak powiedzieć.

Jak można zauważyć, wirus miał prawie 30 lat, aby mutować. Wskutek tego w filmie zobaczymy nie tylko zarażonych, którzy poruszają się bardzo szybko, ale także bardzo wolne zombie. Reżyser zwrócił uwagę również na techniczny aspekt 28 lat później. Nowe widowisko nakręcono w panoramicznym formacie 2.76:1, a fakt, że obraz jest tak „szeroki”, wpłynie na odbiór dzieła przez widzów.

Mamy nadzieję, że zapewni to poczucie niepokoju, że zarażeni mogą być wszędzie, ponieważ wiemy, że poruszają się bardzo szybko. Z wyjątkiem tych nowych, „slow-lows”, które poruszają się bardzo wolno, ale nadal są niebezpieczne. Są powolne, trzymają się nisko, więc nazywają się „slow-lows”. Nie radzę z nimi zadzierać – ostrzega Danny Boyle.

Twórca zdradził, że do ukazania zombie ekipa wykorzystała różne sposoby kręcenia. Jeśli chodzi o „slow-lows”, do filmowania scen z ich udziałem zdecydowano się na przymocowanie kamer do grających ich aktorów, aby dać publiczności lepsze wrażenie uczestnictwa w widowisku i „bycia” w samym centrum akcji z zarażonymi.

W 28 lat później zobaczymy kilka wariantów zombie, m.in. wspomnianych „slow-lows”. Pojawi się także „pierwsza generacja” zarażonych, której udało się przetrwać niemal trzy dekady, a która teraz wałęsa się po Wielkiej Brytanii nago. Niewykluczone, że twórcy zaprezentują także „inteligentnych” zainfekowanych.

28 lat później wejdzie do kin 20 czerwca.

Film:28 lat później(28 Years Later)

premiera: 2025horrorsci-fithriller

Film 28 Years Later
Podobało się?

0

Pamela Jakiel

Autor: Pamela Jakiel

Redaktorka działu filmowego Gry-Online od kwietnia 2023 roku. Absolwentka filmoznawstwa i MISH Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miłośniczka dzieł Romana Polańskiego, Terrence’a Malicka i Alfreda Hitchcocka. Woli gnozę od grozy, dramaty od komedii, Junga od Freuda. Tęskni za elegancją kina klasycznego i wciąż wraca do Bulwaru Zachodzącego Słońca. W muzeach tropi obrazy symbolistów, a świat przemierza gravelem. Uwielbia jamniki.

Cyberpunkowe RPG z 94% pozytywnych ocen już w wersji 1.0. Cyber Knights: Flashpoint to kolejne wyborne dzieło od Trese Brothers

Następny
Cyberpunkowe RPG z 94% pozytywnych ocen już w wersji 1.0. Cyber Knights: Flashpoint to kolejne wyborne dzieło od Trese Brothers

Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt

Poprzedni
Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl