Twórca Diablo 4 przed startem pierwszego sezonu zachęca graczy, którzy „osiągnęli zakładane cele”, aby ci zrobili sobie krótką przerwę od hack&slasha.
Diablo 4 ukazało się ledwie nieco ponad miesiąc temu. Najbardziej „zapaleni” fani serii Blizzarda zdążyli już jednak osiągnąć maksymalny poziom, pokonując przy tym najtrudniejszego przeciwnika w grze. Wielu z nich narzeka na nudę.
Diabełek uważany jest przez nich za grę wyjątkowo nużącą na późnym etapie zabawy, gdy rozgrywka zaczyna opierać się na robieniu w kółko tego samego, bez wyraźnego poczucia progresji.
Deweloperzy w odpowiedzi na krytykę polecają malkontentom „zrobienie sobie przerwy” w oczekiwaniu na nowy sezon. Wysyłają przy tym jasny komunikat graczom, że przedsezon to czas na zapoznanie się z mechanikami i przejście kampanii. Produkcja w obecnym stanie ma być „bazą”, którą posłuży do rozbudowy gry.
Kiedy osiągniesz wszystkie cele i zrobisz rzeczy, które uważasz za ważne, zrób sobie przerwę, zagraj w coś innego – my robimy to samo.
Impulsem do powrotu dla graczy Diablo 4 ma być start 1. sezonu, który zadebiutuje 20 lipca. Wraz z nim do gry trafi nowa zawartość – w tym przepustka sezonowa.
Co jednak ważne, debiut pierwszego sezonu blizzardowskiego hack&slasha należy rozumieć jako nowy początek zarówno w sensie symbolicznym, jak i dosłownym. Gracze chcący kontynuować w nim zabawę – tym razem z dodatkową zawartością – będą zmuszeni bowiem stworzyć nową sezonową postać.
Dyrektor generalny Diablo, Rod Fergusson, wyjaśnił, że pozwoli to na (niemal) równych zasadach wskoczyć do tytułu „żółtodziobom”, a także graczom wracającym po dłuższej przerwie.
Wspaniale jest wiedzieć, że jest taki moment, w którym mogę powrócić do Diablo 4 i wszyscy będą mieli równe szanse.
Chcecie dowiedzieć się, jakie zmiany do Diablo 4 wprowadzi nadchodzący „Sezon Złoczyńców”? W takim razie odsyłamy Was do osobnej wiadomości.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Nowa klasa w Diablo 4: Lord of Hatred to hołd dla „dwójki”, ale z jedną dużą zmianą
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Marcin Przała
Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.