Okazuje się, że wyjątkowe rozochocenie towarzyszy w Baldur’s Gate 3 było błędem. Twórcy naprawiają kolejne postacie, tak aby romanse wymagały więcej czasu i wysiłku.
Wersja 1.0 Baldur's Gate III okazała się gigantycznym sukcesem – zarówno gracze, jak i recenzenci zachwycali się jakością tej gry. Nie wszystko było jednak w niej idealnie dopracowane, więc od premiery studio Larian wypuściło już sporo mniejszych i większych patchów. Okazuje się, że wśród wykrytych błędów był ten, który powodował, że towarzysze mieli zbyt dużą ochotę na zaciągnięcie naszej postaci do łóżka.
Przypomnijmy, że wersja 1.0 Baldur’s Gate 3 zadebiutowała na PC 3 sierpnia. Wydanie na PlayStation 5 ukaże się 6 września. W sieci pojawiły się już pierwsze materiały wideo z edycji na PS5, pokazujące w akcji różne tryby graficzne przygotowane przez autorów.
Twórcy pracują również nad edycją na Xboksa Series S i Xboksa Series X, która ma zostać wydana później w tym roku (w okresie wrzesień-listopad).
Więcej:Aktualizacja Windowsa 11 pogrążyła wydajność w grach nawet o 50%; NVIDIA zareagowała hotfixem
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.