Pojawił się pierwszy zwiastun planszówki Monster Hunter World: The Board Game. Poznaliśmy również datę startu zbiórki na Kickstarterze.
Specjalizująca się w planszówkach firma Steamforged Games ogłosiła datę startu kickstartera projektu Monster Hunter World: The Board Game, czyli stołowej adaptacji przebojowej gry wideo z 2018 roku. Zbiórka ruszy 20 kwietnia i potrwa tylko do 30 kwietnia. W praktyce akcja ta pełnić będzie rolę pre-orderową, a nie inicjatywy mającej zebrać środki potrzebne, aby planszówka w ogóle powstała.
Ponadto w serwisie Dicebreaker zadebiutował zwiastun projektu (aby go obejrzeć musie udać się na wskazaną stronę), który pokazuje, co znajdziemy w pudełku z Monster Hunter World: The Board Game. Gra prezentuje się imponująco, oferując masę elementów i świetnie wyglądające figurki potworów.
Podczas zbiórki dostępnych będzie wiele wariantów gry - od kosztującej 51 funtów (ok. 273 zł) uproszczonej edycji minimum, z czterema monstrami i taką samą liczbą bohaterów oraz 30-godzinną kampanią, aż po wersję kompletną, w ramach której za 203 funty (czyli ok. 1083 zł) otrzymamy 24 figurki, w tym jedną rozmiarów XXXL reprezentującą smoka znanego jako Kushala Daora, oraz wydłużoną do 75 godzin kampanię.
Warto wspomnieć, że Steamforged Games to sprawdzona firma, więc nie ma obaw, że obietnice z Kickstartera nie zostaną zrealizowane. Wcześniej zespół wydał planszówki adaptujące takie gry wideo, jak Devil May Cry 5, Dark Souls czy Resident Evil 2.
Na koniec przypomnijmy, że Monster Hunter World: The Board Game nie jest jedyną atrakcją, której mogą wypatrywać fani tej marki. 26 marca na Nintendo Switch zadebiutuje gra Monster Hunter: Rise. Firma Capcom niedawno ogłosiła, że ta produkcja zostanie również przeniesiona na PC, ale na tę konwersję poczekamy do przyszłego roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
12

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.