Monster Hunter World - porównanie graficzne wydań na PC i PlayStation 4
W sieci pojawił się filmik porównujący wersję pecetową Monster Hunter: World z wydaniem konsolowym. Edycja PC zdecydowanie wygrywa pod względem graficznym.
Już tylko trochę ponad tydzień dzieli nas od premiery pecetowej wersji Monster Hunter: World. Gra od stycznia święci triumfy na konsolach, więc wiele osób z niecierpliwością wypatruje wydania pecetowego. Takich graczy zainteresować powinien materiał wideo przygotowany przez serwis Candyland, porównujący edycje na PC i PlayStation 4.
Filmik pokazuje różnice w oprawie graficznej między wersją pecetową na maksymalnych ustawieniach, a grą działającą na standardowym PlayStation 4 oraz na PlayStation 4 Pro w trybie Pro Res. Wydanie PC zdecydowanie wygrywa ostrością obrazu i utrzymuje wyższy poziom detali przy renderowaniu terenów znajdujących się daleko od postaci gracza. Posiada także ładniejszą roślinność i bardziej szczegółowe cienie.

Wersja pecetowa jest więc wyraźnie ładniejsza niż wydanie na PlayStation 4. Wiemy także, że znacząco wygrywa pod względem tempa wczytywania danych. Różnica jest pod tym względem tak duża, że PC z dyskiem mechanicznym ma krótsze loadingi niż PS4 z dyskiem SSD. Ceną za to wszystko są wysokie wymagania sprzętowe gry.
Przypomnijmy, że pecetowa wersja Monster Hunter: World zadebiutuje w dystrybucji cyfrowej 9 sierpnia. W Polsce dostępne będzie także wydanie pudełkowe, ale na nie poczekamy do 3 września.
Warto na koniec wspomnieć, że wydania konsolowe (PlayStation 4 i Xbox One), ukazały się 26 stycznia tego roku. Gra okazała się wielkim sukcesem. Wczoraj firma Capcom pochwaliła się, że sprzedaż przekroczyła 8,3 mln egzemplarzy. Czyni to z Monster Hunter: World największy przebój w dorobku tego wydawcy.
- Oficjalna strona internetowa gry Monster Hunter: World
- Recenzja gry Monster Hunter: World – udane łowy
- Monster Hunter World - poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
MandziuX Centurion
Takie porównania w sumie mają sens tylko do pierwszego roku życia konsol. Wiadomo, że i tak zawsze PC wygra.
zanonimizowany1265556 Centurion
Nie rozumiem bolu dupy konsolowcow. Kupiliscie tani sprzet, wiec macie slaba grafike i 30 fps. Czego sie niby spodziewaliscie? Konsole zawsze beda daleko w tyle za PC i nigdy sie to nie zmieni. Jezeli ktos ma kase kupuje PC, a jak ktos nie ma kasy, albo nie obchodzi, ze bedzie gral w beznadziejnej jakosci to weznie konsole. Tytulow AAA ze znakomita grafika nie powinno sie ogrywac na konsolach. Traci sie zbyt duzo.
zanonimizowany1257941 Pretorianin
To jak porównywać bmw m5 z seicento sporting.
Ostatnia gra, w jaką grałem na prosiaku to L.A. Noire. Podczas jazdy samochodem wszystko dorysowywało się na moich oczach... w 7 letniej grze bo dali 4k i oczywiście 30fps^^. Pozbyłem się badziewia.
zanonimizowany1173954 Senator
Mbigos ale tych gier jest mało raz na jakiś czas wyjdzie coś singlowego jak god of war i tyle. To tylko kawałek tortu z grami. Za mały żeby się zamknąć.
A w temacie graficznie i techniczne wersja ps4 monster hunter world jest na dobrym poziomie. Ale ograniczenia zauważamy jak coś nas przyblokuje podczas grania a gra nie ma zmiany poziomu trudności i tak jak gow czy horizon i inne exy nie sprawiają problemu przy przechodzeniu tak tutaj dla przeciętnego gracza jest problematycznie. Wersja PC wygrywa.