Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2021, 13:58

autor: Adrian Werner

Monster Hunter: Rise - wymagania sprzętowe PC

Firma Capcom udostępniła minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Monster Hunter: Rise w wersji na PC. Dowiedzieliśmy się także, jakie ulepszenia zaoferuje to wydanie w porównaniu z edycją na Nintendo Switch.

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Monster Hunter: Rise, czyli RPG-a akcji od firmy Capcom, który zadebiutował w marcu tego roku na Nintendo Switch. Informacje te udostępniono poprzez aktualizację karty gry w serwisie Steam.

Monster Hunter: Rise – minimalne wymagania sprzętowe na PC (30 fps w 1080p i niskich ustawieniach)

  1. Procesor: Intel Core i3-4130 / Intel Core i5-3470 / AMD FX 6100
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GT 1030 (DDR4) / AMD Radeon RX 550
  3. DirectX: 12
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 23 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Monster Hunter: Rise – zalecane wymagania sprzętowe na PC (30 fps w 1080p i średnich ustawieniach)

  1. Procesor: Intel Core i5-4460 / AMD FX 8300
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 3 GB pamięci / AMD Radeon RX 570 4 GB pamięci
  3. DirectX: 12
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 23 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Niestety dowiedzieliśmy się tylko, jakie podzespoły będą potrzebne do zabawy na niskich i średnich ustawieniach. Musimy więc poczekać na informacje o tym, jaka konfiguracja okaże się potrzebna do zabawy na najwyższych detalach.

Dowiedzieliśmy się także, jakie ulepszenia są planowane w porównaniu z wydaniem na Nintendo Switch. Wersja pecetowa zaoferuje lepsze tekstury, rozdzielczość do 4K i wsparcie dla HDR oraz monitorów ultra-wide.

Na koniec warto dodać, że podczas zeszłotygodniowych wirtualnych targów TGS 2021 firma Capcom ujawniła, że pecetowa wersja Monster Hunter: Rise ukaże się 12 stycznia 2022 r., a 13 października tego roku wydane zostanie demo.

  1. Monster Hunter: Rise – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej