Grupa fanów wypuściła wersję 1.0 projektu Liberty City Stories: PC Edition, czyli modyfikacji do Grand Theft Auto: San Andreas, która odtwarza miasto i misje ze spin-offa Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Ambitny mod Liberty City Stories: PC Edition doczekał się wersji 1.0. Projekt odtwarza na silniku Grand Theft Auto: San Andreas zawartość gry Grand Theft Auto: Liberty City Stories, czyli spin-offa z 2005 roku, który nigdy nie doczekał się wydania pecetowego.
Droga do najnowszej wersji była długa i bardzo wyboista. Prace nad modem rozpoczęły się w zeszłej dekadzie, ale zostały wstrzymane w 2008 r. Wznowiono je dopiero niedawno i tym razem autorom, zgromadzonym w grupie The Royal Game Army Ranger Studio, udało się dociągnąć projekt do edycji 1.0.

Autorzy równolegle udostępnili także ostatnią edycję beta, opatrzoną numerem 7.52. Posiada ona skromniejszą zawartość, ale jest bardziej stabilna. Wersja 1.0 odtwarza prawie całe Grand Theft Auto: Liberty City Stories, jednak nie wszystko jest w niej jeszcze w pełni dopracowane i następne miesiące twórcy spędzą na usuwaniu błędów. Jeśli więc będziecie mieli problemy z uruchomieniem moda to zostańcie na razie przy 7.52.
Przypomnijmy, że Grand Theft Auto: Liberty City Stories to spin-off, którego akcja toczy się kilka lat przed wydarzeniami z Grand Theft Auto III. Produkcja zadebiutowała w 2005 roku na PlayStation Portable, a rok później ukazała się konwersja na PlayStation 2. Kilka lat temu projekt doczekał się także konwersji na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.
W Grand Theft Auto: Liberty City Stories rozgrywka toczy się na mapie wzorowanej na tej z „trójki”, ale korzysta z części ulepszeń z późniejszych odsłon, takich jak większa liczba lokacji wewnątrz budynków, czy możliwość jazdy na motocyklach. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem. Do 2008 roku sprzedaż wersji na PSP i PS2 przekroczyła osiem milionów egzemplarzy.
Więcej:Fallout: New Vegas dostanie remaster? Znany dziennikarz nonszalancko potwierdził plotki
GRYOnline
Gracze
Steam
31

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.