Mod do Mortal Kombat 11 oferuje 60 klatek animacji w scenach Fatality

Bijatyka Mortal Kombat 11 otrzymała modyfikację, która umożliwia zniesienie limitu 30 klatek animacji w menu oraz cut-scenach, takich jak ataki X-ray czy wykończenia Fatality. Co ciekawe, studio NetherRealm tępi wszelkie wzmianki o tym modzie.

Bartosz Świątek

MK11 w stałych 60 klatkach na sekundę. - Mod do Mortal Kombat 11 oferuje 60 klatek animacji w scenach Fatality - wiadomość - 2019-04-29
MK11 w stałych 60 klatkach na sekundę.

W SKRÓCIE:

  1. mod do MK11 pozwala cieszyć się 60 klatkami animacji na sekundę w cut-scenach;
  2. modyfikacja dodaje też wsparcie dla rozdzielczości Ultrawide (format 21:9);
  3. twórcy gry usuwają informacje o modzie ze Steama i banują osoby biorące udział w dyskusji na jego temat.

Pecetowa wersja bijatyki Mortal Kombat 11 doczekała się ciekawej modyfikacji, która umożliwia zniesienie ograniczenia do 30 klatek animacji na ekranach ustawień, w intro oraz animowanych przerywnikach, takich jak sceny Fatality czy niektóre z bardziej widowiskowych ciosów (X-ray). Dodatkowo mod wzbogaca produkcję NetherRealm Studios o wsparcie dla formatu wyświetlania obrazu 21:9 (rozdzielczość Ultrawide).

Ograniczenie do 30 FPS ma pewien sens w przypadku konsol – w związku z dynamicznymi ujęciami kamery oraz bardziej zaawansowanymi efektami, bez tego limitu mogłyby wystąpić problemy z zachowaniem płynności. Na komputerach spełniających rekomendowane wymagania sprzętowe rozwiązanie to jest jednak zupełnie niepotrzebne. Po uruchomieniu gry z modyfikacją, limit klatek animacji zdejmujemy wciskając klawisz F11, zaś F10 aktywuje wsparcie dla „rozdziałki” Ultrawide.

Mod możecie ściągnąć pod tym adresem, a jego instalacja jest niezwykle prosta (wystarczy tylko rozpakować pakiet .zip i otworzyć plik znajdujący się wewnątrz). Twórca przestrzega przy tym, że aplikacja może zostać wykryta przez niektóre programy antywirusowe – jest to podobno związane ze sposobem jej działania (wpływa na procesy gry, gdy są uruchomione). Autor zapewnia, że plik jest bezpieczny, ale warto mimo wszystko mieć tę przestrogę na uwadze. Należy też odnotować, że twórcy gry usuwają informacje na temat modyfikacji ze Steama i banują osoby biorące udział w dyskusji – najwyraźniej nie cieszy się ona ich przychylnością.

  1. Mortal Kombat 11 – strona oficjalna
  2. Recenzja gry Mortal Kombat 11 – przyczajony smok, ukryty grind
Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 kwietnia 2019

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.1

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

26

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
21

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2019-04-29
13:48

Kępes Konsul

😡

Ja pier... jacy oni są niedoje... żeby ograniczać wersje PC pewnie twórcy czekają aż pececiarze im laskę zrobią za to że wg zrobili wersje PC ja wiedziałem ze tak będzie z tym Mortalem jeb...to ścierwo.
A z tym modem wygląda i działa to 500xlepiej.
https://www.youtube.com/watch?v=pXo51gTGKDs

Komentarz: Kępes
2019-04-29
15:51

kriskow11 Generał

twórcy gry usuwają informacje o modzie ze Steama i banują osoby biorące udział w dyskusji na jego temat.
No Dalej tylko EA nie szanuje graczy
Ha nawet oni tak nie robią , dają micro do każdej gry ale nic więcej

Komentarz: kriskow11
2019-04-29
19:36

kaszanka9 Legend

kaszanka9

Żałosne pazerne korpo śmiecie blokują robotę typa którą sami powinni wykonać bez gadania, ale jak trzeba było mikro dodać to wszystko działa jak najbardziej.

Komentarz: kaszanka9
2019-04-30
00:43

ReznoR666 Generał

ReznoR666

Wow! Mamy:

- XXI wiek
- aktualną generację konsol na identycznej architekturze co PC
- multi-platformowe engine'y gier
- monitory 60, 120, 144 i 240 Hz
- ultra-szybkie i nowoczesne karty graficzne i procesory
- Praktyki Dobrego Developera rozwijane od lat

A niektórzy wciąż torturują graczy PC tymi swoimi konsolowymi ograniczeniami 30 fps... Brak mi słów.

Komentarz: ReznoR666
2019-05-11
19:01

barnej7 Senator

O ile 60 fps w grze jest potrzebne to w cutscenkach lepiej wygląda 30 FPS, bo nadaje im filmowości. W 60 wygląda to jakoś nienaturalnie.

Komentarz: barnej7

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl