Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 19 października 2022, 14:03

autor: Adrian Werner

Might and Magic: Heroes 5.5 - wielki fanowski dodatek z nową wersją

Potężna modyfikacja Might & Magic: Heroes 5.5 otrzymała nową wersję. Najważniejszą zmianą jest dodanie wsparcia dla kampanii singleplayer, dzięki czemu otrzymały one wszystkie ulepszenia i nowe mechaniki oferowane przez ten projekt.

Źródło fot. MMH5.5 Development Group.
i

Firma Ubisoft nie rozpieszcza fanów Heroesów. Najnowsza, czyli siódma część serii ukazała się w 2015 roku i nie zanosi się, abyśmy szybko mieli otrzymać kolejną. Lukę tę jednak z powodzeniem wypełniają fani. Najświeższym tego przykładem jest nowa wersja modyfikacji Heroes 5.5 do Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East.

Nowa wersja oznaczona jest jako RC16b i czekaliśmy na nią długo. Przez ostatnie dwa lata twórcy regularnie wydawali kolejne wersje testowe, ale ich problemem było to, że nie wspierały kampanii. Osoby chcące bawić się w nie, musiały więc pozostać przy wersji RC13 z początku 2020 roku. Teraz wreszcie uległo to zmianie i mod znów obsługuje kampanie.

  1. Might & Magic: Heroes 5.5 - pobierz mod
Might and Magic: Heroes 5.5  - wielki fanowski dodatek z nową wersją - ilustracja #1
Mod sprawia, że warto powrócić do piątej części cyklu. Źródło fot. MMH5.5 Development Group.

Might & Magic: Heroes 5.5 – dlaczego ten mod jest tak fajny

Mod został pomyślany jako nieoficjalny dodatek. Wprowadza on masę zmian i ulepszeń.

  1. Might & Magic: Heroes 5.5 rozbudowuje mapę przygodową o dodatkowe obszary. Lochy i skarbce stały się pełnoprawnymi lokacjami z dużymi polami bitewnymi, stopniowo rosnącymi w siłę armiami i nowymi wyzwaniami.
  2. Mod wprowadza także zawansowany system losowo generujący nowe mapy i zapełniający je wyzwaniami. Tworzone w ten sposób światy mogą być wykorzystywane zarówno w rozgrywkach solo, jaki i multiplayer.
  3. Dodano możliwość oddelegowywania bohaterów do zarządzania miastami, co pozwala im gromadzić dodatkowe punkty doświadczenia.
  4. Projekt wzbogaca grę o 34 nowe artefakty oraz rozbudowuje systemy klas, umiejętności oraz zaklęć, dodając nowe elementy i zmieniając zbalansowanie już istniejących.
  5. Autorzy poprawili także silnik, ulepszając jego optymalizację i umożliwiając mu wykorzystywanie 64-bitowych procesorów.
  6. Twórcy wprowadzili też sporo tekstur o wyższej rozdzielczości oraz ulepszyli AI.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej