Middle-earth: Shadow of War - poznaliśmy wymagania sprzętowe; będzie wsparcie dla Windows 7
Firma Warner Bros. Interactive Entertainment i studio Monolith Productions opublikowały wymagania sprzętowe pecetowej wersji Middle-earth: Shadow of War. Dzięki nim dowiedzieliśmy się, że wbrew wcześniejszym obawom, gra będzie działała na systemie Windows 7.
Firma Warner Bros. Interactive Entertainment nie traci czasu. Przedwczoraj wyciekły informacje o Middle-earth: Shadow of War, czyli kontynuacji Middle-earth: Shadow of Mordor. Wydawca postanowił nie udawać Greka i kilkanaście godzin temu oficjalnie zapowiedział ten projekt. Natomiast teraz udostępniono wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.

Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel i5-2550K 3.4 GHz
- Pamięć RAM: 8 GB RAM
- Karta grafiki: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7950
- Wersja DirectX: 11
- System operacyjny: Windows 7 SP1
- Miejsce na dysku: 60 GB dostępnej przestrzeni
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Core i7-3770 3.4 GHz
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta grafiki: GeForce GTX 970 lub GeForce GTX 1060 / Radeon R9 290X lub Radeon RX 480
- Wersja DirectX: 11
- System operacyjny: Windows 10 (wersja 14393.102)
- Miejsce na dysku: 60 GB dostępnej przestrzeni
Analizując wymagania sprzętowe, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na fakt, że Middle-earth: Shadow of War będzie działał na Windowsie 7. Jest to o tyle ważne, że gdy wczoraj zapowiadano grę wymieniono jedynie Windows 10, co wywołało obawy, że produkcja nie będzie wspierała starszych wersji systemu firmy Microsoft.
Przypomnijmy, że Middle-earth: Shadow of War zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera gry zaplanowana została na 25 sierpnia tego roku. Poza wydaniem standardowym dostępna będzie również bogata edycja kolekcjonerska, zawierająca m.in. replikę Pierścienia Władzy, płócienną mapę Mordoru oraz mierzącą 30 cm statuetkę.
Warto dodać, że gra będzie dostępna w programie Xbox Play Anywhere, dzięki czemu posiadacze edycji na Xboksa One (i Project Scorpio) otrzymają dostęp do wersji na Windows 10 i vice versa.
Więcej:Twórcy Battlefield 6 ujawnili „magiczny” trik stojący za wydajnością gry. „Nie jesteśmy już na PS4”

Śródziemie: Cień Wojny
Middle-earth: Shadow of War
Data wydania: 10 października 2017
GRYOnline
Gracze
Steam
- wymagania sprzętowe
- Monolith Productions
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany1219292 Legionista
Wymagania spoko... Poprzednia część naprawdę stała grafiką. Dziwią mnie ludzie którzy narzekają, gdy kupowałem sprzęt z GTX 960m 4GB to w głowie miałem "eh, byle dało radę pograć w nowe gry do 2018r". A mamy 2017, a nadal w minimalnych jest GTX 600 i 2gb ram :)
Jakbyście chcieli wiecznie grać na ultra bez rozwijania sprzętu to byłaby stagnacja.
VoTV|eMKej Legionista

@Camelson
Dla nas jest to żart. Dla choćby niemca, już nie. Bo niemiec nie zarabia groszy jak niewolnik-polak i dla niego karta graficzna, choćby gtx1080 to wydatek rzędu 700 euro, czyli np. 1/4 jego wypłaty, a nie często dwóch wypłat lub jednej całej w Polsce. Rynek jest przystosowany do zarobków zachodnich i bardzo dobrze, bo to nie producentów wina, że Polska jest krajem kolonialnym, w którym jego obywateli rucha się na tyle, że zarabiają często 300-400euro na miesiąc (i jeszcze się cieszą), gdzie najniższa stawka niemiecka to 4-5 razy tyle.
Franusss Generał

"będzie wsparcie dla Windows 7" ....... dziwne gdyby nie było.
Przecież to nie jest gra od M$.
Wen-Chi Lee Konsul
Uff, juz się bałem że będę zmuszony zmieniać system. Przyzwyczaiłem się już do siódemki, miejmy nadzieję że minie jeszcze dużo czasu zanim gry zaczną wymagać tej 10. Siódemki zacząłem używać dopiero jakieś 2 lata temu (na początku równolegle z drugim windowsem - xp), głupio było by zmieniać system po tak krótkim czasie (szczególnie biorąc pod uwagę, że od 2002 lub 2003 roku korzystałem z XP- prawdopodobnie żaden system już tego rekordu nie pobije...)
zanonimizowany714315 Legend
No grafika w minimalnych troche dziwi bo chyba zawsze ostatnio bylo cos kolo 7850/7870 czyli tego co siedzi w konsolach (chociaz one ralnie przez niskopoziomowe api moga pewnie wiecej, ale mniejsza...)