Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 października 2020, 11:27

autor: Bartosz Świątek

Miasta rodem z BioShock Infinite - patch do prześlicznego Townscaper

Townscaper – nietypowa produkcja Oscara Stalberga, która pozwala tworzyć miasta przypominające makiety – otrzymało patch, ułatwiający projektowanie latających miast.

W SKRÓCIE:

  1. Townscaper otrzymało patch, ułatwiający budowanie latających miast;
  2. aktualizacja dodała też opcję robienia screenshotów w wysokiej rozdzielczości.

W czerwcu tego roku we Wczesnym Dostępie Steam zadebiutowało Townscaper – nietypowa produkcja autorstwa Oskara Stalberga, która pozwala tworzyć śliczne miasteczka przypominające tekturowe makiety. Kilka dni temu deweloper udostępnił aktualizację, dzięki której gracze mogą projektować latające metropolie rodem z BioShock Infinite.

Warto odnotować, że technicznie rzecz biorąc wykonanie podobnego projektu w Townscaper było możliwe już wcześniej, jednak wymagało większej pomysłowości w manipulowaniu mechaniką gry (konieczne było znalezienie tzw. „idealnej pętli” – ang. perfect loop). Twórca gry postanowił docenić pomysłowość graczy i dodał do swojego dzieła więcej takich „idealnych pętli”, a także specjalne konstrukcje ze śmigłami, które pozwalają utrzymać budynki nad ziemią.

To nie jedyna poprawka, bo omawiany patch wprowadził też do gry możliwość robienia screenshotów w wysokiej rozdzielczości.

Przypominamy, że Townscaper jest dostępne wyłącznie na komputerach (a konkretniej na Steamie). Produkcja posiada polską wersję językową i kosztuje zaledwie 21,99 złotych. Warto przy tym odnotować, że tytuł zbiera świetne opinie pośród graczy – poleca go przytłaczająca większość użytkowników (aż 98%). Według statystyk serwisu SteamDB w najlepszym momencie wczorajszego dnia w dzieło Oskara Stalberga grało jednocześnie 240 osób.

  1. Townscaper – Steam