Dzisiaj w Steam Early Access zadebiutuje gra Medieval Dynasty, czyli symulator życia w średniowieczu, nad którym pracuje polski zespół Render Cube.

Dzisiaj zadebiutuje gra Medieval Dynasty, czyli symulator życia w realiach europejskiego średniowiecza. Wczesna wersja produkcji trafi do sprzedaży w Steam Early Access około 12:00 czasu polskiego. Za projekt odpowiada zlokalizowane w Łodzi studio Render Cube.
Gra ma spędzić we wczesnym dostępie przynajmniej sześć miesięcy, ale wiele będzie zależało od tego, jak produkcja zostanie przyjęta przez graczy i jakie zmiany zostaną przez nich zasugerowane.
Wersja, która zadebiutuje dzisiaj w Early Access, zaoferuje wszystkie podstawowe systemy rozgrywki. Otrzymamy dopracowany i łatwy do opanowania interfejs oraz obszerną serię przygód, wprowadzającą w świat gry. W kolejnych miesiącach autorzy chcą skoncentrować się na ulepszaniu mechanizmów oraz rozszerzaniu zawartości projektu.
Gra jest trudna do sklasyfikowania, gdyż łączy elementy wielu różnych gatunków. Otrzymamy otwarty świat, który będziemy eksplorowali z perspektywy pierwszoosobowej. Rozwój postaci i walka będą przebiegać jak w RPG-ach akcji, ale do tego dojdą mocne aspekty strategiczne, sprowadzające się do zarządzania wioską i handlowania. Wszystko to wzbogacone zostanie mechanizmami survivalowymi.
Medieval Dynasty powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Przed zakupem warto zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi gry:
Autorzy ostrzegają, że wymagania dotyczące wolnego miejsca na dysku dotyczą tylko wersji, która zadebiutuje dzisiaj w Steam Early Access. Wraz z rozwojem projektu gra będzie potrzebowała dodatkowych gigabajtów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
62

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.