Dzięki firmie Nvidia poznaliśmy wymagania sprzętowe trybu RTX w pecetowej wersji Marvel's Guardians of the Galaxy. Przy okazji ujawniono kilka dodatkowych informacji, przydatnych dla osób, które nie zamierzają bawić się z włączonym ray tracingiem.
Poznaliśmy wreszcie wymagania sprzętowe trybu RTX w grze Marvel's Guardians of the Galaxy. Wiemy, jaka konfiguracja będzie potrzebna do komfortowej zabawy z wykorzystaniem ray tracingu na pecetach. Dane udostępniła firma Nvidia.
W informacjach udostępnionych przez firmę Nvidia podano również wymagania sprzętowe dla osób, które zagrają bez ray tracingu. Te poznaliśmy już w zeszłym tygodniu (choć potem twórcy musieli wystosować korektę odnośnie potrzebnego miejsca na dysku), przytaczamy je jednak ponownie, ponieważ w wersji zaprezentowanej przez producenta kart GeForce znalazły się dodatkowe informacje. Podano bowiem, na jaką rozdzielczość i poziom detali możemy liczyć na tych konfiguracjach.
Marvel’s Guardians of the Galaxy ukaże się 26 października na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Tego samego dnia projekt zostanie udostępniony również posiadaczom Nintendo Switch, ale ta wersja wykorzysta technologię streamingu.
Czekasz na Marvel’s Guardians of the Galaxy? Jeśli tak, to zainteresować Cię mogą inne doniesienia o tym projekcie:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.