Dowiedzieliśmy się więcej na temat Mafia: Definitive Edition. Remake gry Mafia 1 zaoferuje m.in. większą mapę, rozszerzoną fabułę oraz możliwość jazdy na motocyklach.

Wczoraj na rynku zadebiutowały gry Mafia II: Definitive Edition oraz Mafia III: Definitive Edition. Fani cyklu najbardziej czekają jednak na Mafia: Definitive Edition, gdyż będzie ona jedynym remakiem w zestawie. Na oficjalnej stronie projektu opublikowano właśnie artykuł, dzięki któremu dowiedzieliśmy się, że produkcja zaoferuje nie tylko ulepszoną grafikę, ale również sporo nowej zawartości w porównaniu z pierwowzorem z 2002 roku.
Świat gry w Mafia: Definitive Edition będzie większy niż w oryginale. Rozszerzona zostanie również fabuła. Niektóre wątki i postacie, które pierwotnie odgrywały małą rolę, zostaną pogłębione. Lista dostępnych pojazdów poszerzy się o motocykle. Ponadto gracze będą mogli zbierać przedmioty kolekcjonerskie.
To nie jedyne atrakcje, jakie czekają na graczy. Kolejne poznamy 6 czerwca tego roku na prezentacji PC Gaming Show, podczas której zobaczymy również gameplay z Mafia: Definitive Edition.
Przypomnijmy, że gra ukaże się 28 sierpnia na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4. Na wszystkich trzech platformach zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Produkcję będzie można kupić oddzielnie lub w tańszym zestawie Mafia: Trilogy, zawierającym również Mafia II: Definitive Edition oraz Mafia III: Definitive Edition. W przypadku nabycia kolekcji w nowe wersje drugiej i trzeciej części cyklu można zagrać już teraz.
Osoby, które kupią Mafia: Definitive Edition przed premierą otrzymają w nagrodę zestaw wirtualnych przedmiotów do wykorzystania w grze, w tym pojazd Smith V12 limousine, dodatkowe elementy kosmetyczne, złotą skórkę na pistolet półautomatyczny oraz strój Dona.
Mafia: Definitive Edition
Data wydania: 25 września 2020
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
137

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.