Twórca Space Marine 2 ujawnił plany dotyczące płatnej zawartości w grze. Model ma być podobny do tego znanego z World War Z.
Premiera Warhammer 40,000: Space Marine 2 zbliża się wielkimi krokami. Produkcja studia Saber Interactive zadebiutuje już za 18 dni, a jakiś czas temu twórcy podzielili się szczegółowymi wymaganiami sprzętowymi. Jeśli jesteście ciekawi, jak gra prezentuje się w akcji, to nasza redakcja miała okazję przetestować ją nieco wcześniej, o czym przeczytacie w poniższym tekście.
Teraz, z uwagi na zbliżającą się premierę, dyrektor operacyjny studia, Tim Willits, ujawnił plany dotyczące płatnej zawartości, która może w przyszłości zawitać do Space Marine 2. W wywiadzie dla serwisu Rock Paper Shotgun zdradził on, iż produkcja będzie bazować na modelu podobnym do tego, który pojawił się w innej grze jego zespołu – World War Z. Pochwalił przy okazji wydawcę – firmę Focus Entertainment – za swobodę, którą deweloperzy w tej kwestii otrzymali.
W branży zachodzą zmiany i trendy. Ludzie nie chcą już, aby sprzedawano im zbroje dla koni. Mogę tak powiedzieć, ponieważ pracowałem w Bethesdzie. Nasi fani nigdy nie pomyśleli, że ich oszukujemy w World War Z. Focus Entertainment jest świetne. Pozwalają nam robić, co chcemy.
Dlatego też… mikropłatności po premierze będą ograniczać się jedynie do elementów kosmetycznych (dla broni, postaci etc.) oferowanych w pakietach na Steamie, a nie w wewnętrznym sklepie gry. Ogłosił to jakiś czas temu menedżer marki z Focus Entertainment, Sylvain Le Roux, a potwierdza opis na Steamie. Jednakże cała nowa zawartość związana z rozgrywką (misje, wrogowie etc.) dodawana ma być za darmo.
Warhammer 40,000: Space Marine 2 zadebiutuje 9 września na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).