Zespół Mooneye Studios pracuje nad projektem Lost Ember, czyli śliczną przygodową grą akcji, która pozwoli w skórze wilka zwiedzić ruiny wymarłej cywilizacji. Produkcja wyjdzie w 2018 roku na pecety i konsole.
Niemieckie studio Mooneye zapowiedziało projekt Lost Ember, czyli przygodową grę akcji, w której wcielimy się w dysponującego magicznymi mocami wilka eksplorującego ruiny wymarłej cywilizacji. Tytuł zmierza na pecety oraz nieujawnione jeszcze konsole. Twórcy zamierzają w najbliższych tygodniach uruchomić Kickstartera, który ma pomóc im zebrać dodatkowe środki na produkcję.
Akcja toczyć się będzie w ruinach metropolii Machu Kila, dawniej będącej stolicą imperium fikcyjnego ludu Inrashi, przypominającego pod wieloma względami Inków. Cywilizacja ta dawno temu wymarła, a wybudowane przez nią monumenty stały się częścią dzikiego lasu. Podczas zabawy gracz pokieruje wilkiem posiadającym moc opętywania ciał innych zwierząt. Korzystając z tej zdolności, będziemy eksplorowali świat i krok po kroku odkrywali prawdę o tym, co doprowadziło do upadku Machu Kila.
Większość czasu spędzimy w skórze wilka. Będzie on szybki i silny – równie dobrze poradzi sobie podczas pokonywania dużych dystansów, jak i polowań. Te cechy nie wystarczą jednak do przejścia gry. Konieczne okaże się przejmowanie ciał innych zwierząt i wykorzystywanie ich unikalnych zdolności do pokonania przeszkód i problemów, którym wilk nie byłby w stanie sprostać.
Podczas zabawy napotkamy wiele różnych gatunków zwierząt dysponujących odmiennymi cechami. Przykładowo, opętanie ptaków pozwoli nam latać, ryb nurkować, a jako kret wykopiemy podziemne tunele.
W podróżach wilkowi towarzyszyć ma magiczna istota przypominająca czerwoną kulę światła, która będzie nam pomagała odnaleźć drogę do celu. Jej moc pozwoli również zobaczyć wspomnienia z dawnych czasów, sprzed upadku cywilizacji Inrashi.
Warto wspomnieć, że warstwę dźwiękową opracuje dwóch weteranów studia Rockstar North – Craig Conner (odpowiedzialny za muzykę w całej serii Grand Theft Auto) oraz Will Morton (zajmował się efektami audio i dialogami w kilku odsłonach cyklu GTA)
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.