Lost Ember pozwoli zwiedzać ruiny w skórze magicznego wilka
Zespół Mooneye Studios pracuje nad projektem Lost Ember, czyli śliczną przygodową grą akcji, która pozwoli w skórze wilka zwiedzić ruiny wymarłej cywilizacji. Produkcja wyjdzie w 2018 roku na pecety i konsole.
Niemieckie studio Mooneye zapowiedziało projekt Lost Ember, czyli przygodową grę akcji, w której wcielimy się w dysponującego magicznymi mocami wilka eksplorującego ruiny wymarłej cywilizacji. Tytuł zmierza na pecety oraz nieujawnione jeszcze konsole. Twórcy zamierzają w najbliższych tygodniach uruchomić Kickstartera, który ma pomóc im zebrać dodatkowe środki na produkcję.
- Deweloper: Mooneye Studios
- Gatunek: przygodowa gra akcji
- Platformy: PC, konsole
- Data premiery: 2018 r
Akcja toczyć się będzie w ruinach metropolii Machu Kila, dawniej będącej stolicą imperium fikcyjnego ludu Inrashi, przypominającego pod wieloma względami Inków. Cywilizacja ta dawno temu wymarła, a wybudowane przez nią monumenty stały się częścią dzikiego lasu. Podczas zabawy gracz pokieruje wilkiem posiadającym moc opętywania ciał innych zwierząt. Korzystając z tej zdolności, będziemy eksplorowali świat i krok po kroku odkrywali prawdę o tym, co doprowadziło do upadku Machu Kila.
Większość czasu spędzimy w skórze wilka. Będzie on szybki i silny – równie dobrze poradzi sobie podczas pokonywania dużych dystansów, jak i polowań. Te cechy nie wystarczą jednak do przejścia gry. Konieczne okaże się przejmowanie ciał innych zwierząt i wykorzystywanie ich unikalnych zdolności do pokonania przeszkód i problemów, którym wilk nie byłby w stanie sprostać.
Podczas zabawy napotkamy wiele różnych gatunków zwierząt dysponujących odmiennymi cechami. Przykładowo, opętanie ptaków pozwoli nam latać, ryb nurkować, a jako kret wykopiemy podziemne tunele.
W podróżach wilkowi towarzyszyć ma magiczna istota przypominająca czerwoną kulę światła, która będzie nam pomagała odnaleźć drogę do celu. Jej moc pozwoli również zobaczyć wspomnienia z dawnych czasów, sprzed upadku cywilizacji Inrashi.
Warto wspomnieć, że warstwę dźwiękową opracuje dwóch weteranów studia Rockstar North – Craig Conner (odpowiedzialny za muzykę w całej serii Grand Theft Auto) oraz Will Morton (zajmował się efektami audio i dialogami w kilku odsłonach cyklu GTA)

Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
dzl Legend

Lubie tego typu gry, ale szkoda że jest ich tak mało. Czekam.
Gerr Generał
Liczę na to że będzie to kolejna perełka wśród gier. Stylistycznie prezentuje się świetnie, a i same założenia są całkiem ciekawe.
LSZ Konsul

Piękna artystycznie i wolna od efekciarstwa oraz totalnej destrukcji. Trzeba będzie zapamiętać.