Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2021, 17:00

Zapowiedź dużych zmian w mobilności w LoL-u

Zespół Riot Games przygotowuje spore zmiany w zakresie mobilności postaci w League of Legends. Jeden z pracowników zdradził, co nowego czeka nas w aktualizacji 11.13. Przebudowie ulegną m.in. takie przedmioty jak Stridebreaker, Trinity Force czy Galeforce.

W SKRÓCIE:
  1. Jeden z deweloperów z Riot Games opublikował na Twitterze część istotnych zmian, które pojawią się w League of Legends przy okazji patcha 11.13.
  2. Rozwiązania trafią jutro na serwery testowe i będą obejmować szeroko pojęte ograniczenia mobilności różnych postaci, poprzez usunięcie/osłabienie atrybutów wzmacniających prędkość bohaterów.

Jutro na serwery League of Legends trafi patch 11.12, a deweloperzy postanowili uchylić rąbka tajemnicy odnośnie tego, co ma się zmienić w następnej aktualizacji. Deweloperzy już jakiś czas temu zapowiadali, że niebawem na tapet wezmą przedmioty zwiększające prędkość ruchu, które pozwalają na zdobycie przewagi tym postaciom, które w teorii powinny być nieco wolniejsze, jak np. Darius, tworzący śmiercionośną mieszankę z przedmiotem Stridebreaker.

Tak też się stało - jeden z deweloperów poinformował, że jutro na testowych serwerach PBE pojawią się zaktualizowane wersje wielu przedmiotów, które mają zadebiutować w grze wraz z patchem 11.13:

Zmiany w mobilności z patcha 11.13, o których mówiliśmy, powinny trafić do PBE już jutro, więc chcieliśmy podzielić się listą nowości.

Wzięliśmy pod uwagę współczynniki wygranych każdego przedmiotu, więc część z nich została ulepszona, część osłabiona, a niektóre zmiany były neutralne pod względem mocy.

Przede wszystkim skupiono się na osłabieniu premii do mobilności, które dawały niektóre przedmioty. W ten sposób usunięto doskok, który do tej pory zapewniał item Stridebreaker, ale towarzyszący mu atak obszarowy zadaje teraz więcej obrażeń. Przedmiot Trinity Force będzie dodawał mniej prędkości ruchu, ale za to nieznacznie zwiększą się jego obrażenia. Coś za coś.

Poniżej znajduje się pełna lista ujawnionych zmian:

Stridebreaker:

  • [USUNIĘTO] Halting Slash nie daje już postaci doskoku o 300 jednostek.
  • Obrażenia Halting Slash: współczynnik TAD 75% >>> 150%.
  • Spowolnienie: 40% zanikające przez 2 sekundy >>> 90% zanikające do 40% przez 3 sekundy.
  • Czas odnowienia Halting Slash 20 >>> 15 sekund.
  • [DODANO] Halting Slash może zostać rzucony w czasie ruchu.
  • Heroic Gait Passive: 30 prędkości poruszania się >>> 20 prędkości poruszania się.
  • Zdrowie: 200 >>> 400.

Trinity Force:

  • Prędkość ruchu przy trafieniu: 25 >>> 20.
  • Obrażenia fizyczne: 30 >>> 35.

Force of Nature:

  • [USUNIĘTO] Nie ma już kumulacji odporności na magię i prędkości ruchu.
  • [NOWOŚĆ] Unikat: po unieruchomieniu gracza regeneruje 8% maksymalnego zdrowia w ciągu 4 sekund.

Black Cleaver:

  • Zdrowie: 400 >>> 450.
  • Prędkość poruszania się za każdy ładunek: 5 (max 30) >>> 3 (max 18).

Dead Man's Plate:

  • Czas ładowania: 8 >>> 4 sekundy.
  • Maksymalna prędkość poruszania się: 60 >>> 40.
  • Obrażenia przy trafieniu: 1 - 100 obrażeń w zależności od poziomu naładowania >>> 1-40 (+100% bazowych obrażeń fizycznych) obrażeń w zależności od poziomu naładowania.

Death's Dance:

  1. Leczenie za zabójstwo 10% >>> 15%.
  2. [USUNIĘTO] Zabójstwa dają 30% dodatkowej prędkości ruchu na 2 sekundy.

Galeforce: Mityczna umiejętność bierna: 3% prędkości poruszania się >>> 2% prędkości poruszania się.

Prowler's Claw:

  1. Czas odnowienia: 60 >>> 90.
  2. Namierzanie: każda wroga jednostka >>> wrodzy bohaterowie.

Shurelya's Battlesong: Prędkość ruchu po aktywacji: +60% stopniowo zanikające >>> +30% bez zanikania.

Lich Bane:

  1. Prędkość poruszania się: 10% >>> 8%.
  2. Moc umiejętności: 70 >>> 75.

Cosmic Drive:

  1. Prędkość ruchu: 10-30 (skalowanie z poziomem) >>> 20.
  2. Moc umiejętności: 75 >>> 80.

Płaszcz Nimbusa: Prędkość ruchu w zależności od progu: 5/20/35% >>> 5/20/25%.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej