Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 2 maja 2022, 12:39

autor: Adrian Werner

Kultowa mapa ze SWAT 4 odtworzona w modzie do Ready or Not

W sieci pojawił się mod Fairfax Residence Remake. Projekt odtwarza w grze Ready or Not kultową mapę ze SWAT 4.

Wydane we wczesnym dostępie w grudniu ubiegłego roku Ready or Not dorobiło się stosunkowo małej, ale aktywnej społeczności moderskiej. Najnowszym tego owocem stała się modyfikacja odtwarzająca kultowy poziom ze SWAT 4.

Mod nosi nazwę Fairfax Residence Remake i opracował go matthew9324. Stanowi on rekonstrukcję drugiej misji ze SWAT 4. Tak jak w pierwowzorze, nasz oddział próbuje zaaresztować mężczyznę podejrzanego o bycie seryjnym mordercą.

  1. Fairfax Residence Remake – pobierz mod (autor udzielił nam zgody na hostowanie mirrora)
Kultowa mapa ze SWAT 4 odtworzona w modzie do Ready or Not - ilustracja #1
Architektura i klimat pierwowzoru zostały drobiazgowo odtworzone w modzie.

Oryginał zachwycał mrocznym klimatem i remake świetnie to odtwarza. Dom psychopaty jest brudny, zagracony i pełen niepokojących elementów. Do tego twórca zmodyfikował sztuczną inteligencję, tak aby odpowiadała tej z pierwowzoru.

Fairfax Residence jest chyba najsłynniejszą misją ze SWAT 4. W momencie premiery gry mapa była powiewem świeżości w taktycznych strzelankach, gdyż wcześniej nikt nie zrobił niczego podobnego w tym gatunku. Dlatego cieszy nas, że ten klasyczny poziom doczekał się fanowskiego remake’u.

Warto wspomnieć, że wcześniej autor wraz z grupą przyjaciół opracował projekt Foodwall Remake Mod, odtwarzający pierwszy poziom ze SWAT 4. Twórcy chcą kontynuować przenoszenie map z tej klasyki na nowy silnik.

Przypomnijmy, że Ready or Not zadebiutowało w grudniu ubiegłego roku w Steam Early Access. Gra dostępna jest tylko na PC. Autorzy zapowiadają, że produkcja spędzi we wczesnym dostępie ok. 12 miesięcy.

  1. Ready or Not naprawdę niczym SWAT 5; świetny start Early Accessu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej