Według analiz dostępnych materiałów konsolowa wersja Watch Dogs: Legion oferuje ray tracing średniej jakości. Przynajmniej gdy porównamy go z możliwościami mocnych pecetów.
Jakość konsolowego ray tracingu w Watch Dogs: Legion odpowiada mniej więcej średniemu pecetowi z kartą graficzną GeForce RTX 2060 na pokładzie. Do takich wniosków doszedł jeden z użytkowników serwisu Reddit po analizie dostępnych materiałów z gry.
Gra Ubisoftu działa na Xboksie Series X w dynamicznej rozdzielczości, skacząc między 1440p a 4K, zależnie od tego, jak mocno tytuł obciąża konsolę. Podobnie jest na PS5. Odbicia ray tracingu renderowane są w rozdzielczości 1080p. Wszystko to w 30 klatkach na sekundę. Odpowiada to mniej więcej średnim ustawieniom na PC wyposażonym w kartę GeForce RTX 2060.
Jako ciekawostka występuje tutaj Xbox Series S, na którym Watch Dogs: Legion działa w dynamicznej rozdzielczości między 900p a 1080p, renderując odbicia ray tracingu w 720p. Oczywiście także w 30 klatkach na sekundę.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
52

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.