Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 listopada 2020, 12:38

Konsolowy ray tracing w Watch Dogs: Legion odpowiada średniemu PC

Według analiz dostępnych materiałów konsolowa wersja Watch Dogs: Legion oferuje ray tracing średniej jakości. Przynajmniej gdy porównamy go z możliwościami mocnych pecetów.

Jakość konsolowego ray tracingu w Watch Dogs: Legion odpowiada mniej więcej średniemu pecetowi z kartą graficzną GeForce RTX 2060 na pokładzie. Do takich wniosków doszedł jeden z użytkowników serwisu Reddit po analizie dostępnych materiałów z gry.

Gra Ubisoftu działa na Xboksie Series X w dynamicznej rozdzielczości, skacząc między 1440p a 4K, zależnie od tego, jak mocno tytuł obciąża konsolę. Podobnie jest na PS5. Odbicia ray tracingu renderowane są w rozdzielczości 1080p. Wszystko to w 30 klatkach na sekundę. Odpowiada to mniej więcej średnim ustawieniom na PC wyposażonym w kartę GeForce RTX 2060.

Konsolowy ray tracing w Watch Dogs: Legion odpowiada średniemu PC - ilustracja #1
Zestawienie, na bazie którego dokonano analizy ray tracingu w Watch Dogs: Legion.

Jako ciekawostka występuje tutaj Xbox Series S, na którym Watch Dogs: Legion działa w dynamicznej rozdzielczości między 900p a 1080p, renderując odbicia ray tracingu w 720p. Oczywiście także w 30 klatkach na sekundę.

  1. Oficjalna strona gry Watch Dogs: Legion
  2. Recenzja gry Wach Dogs Legion – bardzo bezpieczna i grzeczna rewolucja
  3. Watch Dogs: Legion – poradnik do gry