Kolejne gry z cyklu Assassin’s Creed będą miały więcej współczesnych wątków

Zwolennicy intryg i bardziej skomplikowanych historii w Assassin’s Creed mają powody do radości. Jeden ze scenarzystów Ubisoftu zdradził, że w przyszłych odsłonach ponownie usłyszymy o Pierwszej Cywilizacji oraz współczesnym konflikcie Asasynów i Templariuszy.

Luc

Wkrótce ponownie spotkamy przedstawicieli Pierwszej Cywilizacji. - Assassin’s Creed - Ubisoft zapowiada więcej współczesnych wątków w kolejnych odsłonach - wiadomość - 2015-02-28
Wkrótce ponownie spotkamy przedstawicieli Pierwszej Cywilizacji.

Praktycznie nieistniejący i nic niewnoszący wątek współczesny w Assassin’s Creed: Unity dla wielu graczy był porządnym rozczarowaniem. Zapoczątkowany po „trylogii” Desmonda trend skupiania się na historycznym aspekcie rozgrywki miał wprawdzie spore grono zwolenników, ale fani wyczekujący wyjaśnienia wielu postawionych na początku pytań do dziś pozostają bez odpowiedzi. Szczęśliwie dla nich, już niedługo może się to zmienić. Darby McDevitt, jeden z głównych scenarzystów pracujących nad serią Assassin’s Creed, zdradził, że w kolejnych odsłonach ponownie przeniesiemy się do współczesności i będzie to podróż jak najbardziej znacząca. Podczas niedawnej sesji na serwisie Twitch.tv, McDevitt powiedział:

Jednym z naszych pobocznych zadań jest zapewnienie tego, aby wszystkie przyszłe projekty zawierały konkretną i spójną chronologię, opartą w dużej mierze o historię Pierwszej Cywilizacji. Znajdziemy w niej pełno mniej lub bardziej przełomowych momentów, ale dzięki temu każdy przyszły scenarzysta pracujący nad fabułą, będzie mógł w dowolnym momencie powiedzieć „chcę ponownie wpleść do gry Juno albo Minervę” i nie sprawi mu to najmniejszego problemu.

Ujawnione przez Kotatku screenshoty z Assassin’s Creed: Victory robią ogromne wrażenie. - Assassin’s Creed - Ubisoft zapowiada więcej współczesnych wątków w kolejnych odsłonach - wiadomość - 2015-02-28
Ujawnione przez Kotatku screenshoty z Assassin’s Creed: Victory robią ogromne wrażenie.

Aby zapewnić logiczną spójność podobnych zabiegów, zespół Ubisoftu opracował do tej pory bardzo dokładny opis losów wspomnianej Pierwszej Cywilizacji – wedle zapewnień McDevitta, pokrywa on od 500 do 700 lat wydarzeń, które w przyszłości będą obrazowane w kolejnych Assassin’s Creed. Co jeszcze ciekawsze, rozpisany w ten sposób scenariusz ma wystarczyć nawet na 10 lub wręcz 20 lat kontynuowania serii.

Czy na GDC 2015 doczekamy się oficjalnej zapowiedzi Assassin's Creed: Victory?

Następna odsłona przygód Asasynów przeniesie nas do wiktoriańskiego Londynu. Premierę zaplanowano na jesień 2015 roku, wciąż nie znamy jednak zbyt wielu szczegółów nachodzącej produkcji – zarówno tych dotyczących wątku historycznego, jak i tego dziejącego się w teraźniejszości. Sam tytuł nie został zresztą jeszcze oficjalnie zapowiedziany, zaś za przeciek informacji o Assassin’s Creed: Victory odpowiada serwis Kotaku. Potwierdzenia ze strony Ubisoftu doczekamy się jednak być może już na początku marca – z harmonogramu zbliżającego się Game Developers Conference (4-6 marzec 2015 roku), podczas jednego z panelów Ubisoftu zostanie pokazany nieujawniony projekt. Prezentację ma poprowadzić Ashraf Ismail – jeden z twórców Assassin’s Creed IV: Black Flag.

Assassin's Creed: Syndicate

Assassin's Creed: Syndicate

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 23 października 2015

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.5

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-02-28
21:04

Ambitny Łoś Legend

Ambitny Łoś

Po prostu wolimy przez całą grę biegać po Bliskim Wschodzi czasów krucjat, renesansowych Włoszech, rodzących się USA i XVIII-wiecznych Karaibach czy Paryżu bądź XIX-wiecznym Londynie, bez wyrywania nas z klimatu tych miejsc i tamtych czasów.
Tylko że Ciebie gra wyrwie z klimatu raz na kilka godzin, a dla mnie bez wątków współczesnych byłaby to nudna fabuła historyczna. A tak się składa, że bardzo lubię takie motywy starożytnych obcych i teorii spiskowych.

Komentarz: Ambitny Łoś
2015-02-28
21:06

zanonimizowany805622 Legend

Wątek współczesny był zajmujący przez pierwsze dwie części. Później był przykrym dodatkiem, który przerywał wciągającą fabułę historyczną. A mogli się odciąć od bzdur z Desmondem, itd.

Komentarz: zanonimizowany805622
2015-02-28
21:54

zanonimizowany323093 Pretorianin

Ale śmieszne... O ile assasiny są raczej nierówne: czasem niezłe, częściej słabe, to wątki współczesne są stabilnie denne...

Komentarz: zanonimizowany323093
2015-03-01
22:28

Matekso Generał

Matekso

Jedyny słuszny wątek współczesny jak dla mnie było porwanie Desmonda do celi przez Hectora i Lucy. Jedyne sensowne istnienie serii AC to grzebanie w pamięci Desmonda o przodkach, a co za tym idzie ujawnienie drugiego dna, czyli pierwszej cywilizacji; czyli coś co spajało rajskie jabłko- współczesność- i koniec świata. To co Ubisoft robi w kolejnych wątkach, że robimy sobie jakieś wycieczki, kupujemy wspomnienia to debilna bzdura! (która dodatkowo łączy się z Uniwersum WatchDogs ponieważ w obu grach AC Black Flag i WD występuje ten sam Facet i logo firmy).

Komentarz: Matekso
2015-05-18
21:35

zanonimizowany994511 Pretorianin

Nie wiem jak inni ale jak dla mnie mogliby darować sobie wątki współczesne albo poprostu zrobić assasina całkowicie we współczesnych czasach. Nie lubie takiego mieszania

Komentarz: zanonimizowany994511

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl