Kingdom Come Deliverance już bez poważnych błędów

Firma Warhorse Studios udostępniła łatkę 1.5 dla Kingdom Come: Deliverance. Aktualizacja poprawia kilkaset błędów. Wraz z jej premierą opublikowano też filmik poświęcony m.in. odbiorowi i przyszłości gry.

Bartosz Świątek

Kingdom Come: Deliverance otrzymało szereg poprawek. - Kingdom Come Deliverance z patchem 1.5 - wiadomość - 2018-06-06
Kingdom Come: Deliverance otrzymało szereg poprawek.

Firma Warhorse Studios udostępniła kolejną łatkę dla Kingdom Come: Deliverance, oznaczoną numerem 1.5. Zdaniem deweloperów, wraz z jej premierą w ich grze naprawione zostały wszystkie poważniejsze błędy. Mowa tu o kilkuset problemach, w tym takich, jak uniemożliwienie save’owania po wzięciu udziału w turnieju strzeleckim, czy skłonność strażników do porzucania swoich halabard (co miało niebagatelny wpływ na wydajność gry). Aktualizacja wprowadza również kilka nowych funkcji. Do najważniejszych należą możliwość kupowania odpustów w kościołach oraz objęcie niewieścich ubrań działaniem systemu fizyki. Z pełną listą poprawek można się zapoznać pod tym adresem.

Wraz z premierą patcha opublikowano specjalny filmik, na którym szef studia, Daniel Vavra, podsumowuje premierę i odbiór gry, a także informuje o najważniejszych zmianach w łatce 1.5 oraz przyszłości planowanej dla Kingdom Come: Deliverance. Gra otrzyma kilka pakietów DLC (pierwszy z nich zostanie przedstawiony w trakcie E3 i zadebiutuje niedługo później) oraz narzędzia moderskie, które ułatwią pracę osobom zainteresowanym rozwijaniem omawianego tytułu na własną rękę. W produkcji znajduje się też kilka dokumentów na temat KC:D, w tym bardzo ciekawy materiał porównujący walkę w grze do rzeczywistych starć z udziałem broni białej – film ma być okraszony komentarzem ekspertów od średniowiecznej szermierki.

Kingdom Come: Deliverance zadebiutowało 13 lutego bieżącego roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Gra spotkała się z dość ciepłym przyjęciem ze strony branżowych mediów (u nas otrzymała notę 7,5/10), choć recenzenci niejednokrotnie podkreślali równocześnie, że z uwagi na dość wysoką trudność i nietypowe mechaniki rządzące rozgrywką, prawdopodobnie nie jest to gra dla każdego. Mimo to sprzedała się doskonale – zaledwie kilka tygodni po premierze twórcy poinformowali, że została zakupiona przez przeszło milion graczy. W Polsce wydaniem tytułu zajęła się firma CDP i jest on dostępny w rodzimej wersji językowej (z napisami).

  1. Recenzja gry Kingdom Come: Deliverance – między Gothikiem a Wiedźminem
  2. Warhorse Studios – strona oficjalna
Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 13 lutego 2018

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.9

Gracze

8.4

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

32

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-06-06
15:26

claudespeed18 Legend

claudespeed18

Heniek wczoraj narzekał, że nie może grać bo takie błędy wielkie.

Komentarz: claudespeed18
2018-06-06
17:41

Barthez x Legend

Barthez x

Patch dotyczy wszystkich platform?

Komentarz: Barthez x
2018-06-06
21:47

Mardo97 Chorąży

Mardo97

Jak lagi były przy wchodzeniu do miasta to tak dalej są, z 60fps spada do 15fps, a gre mam na SSD

Komentarz: Mardo97
2018-06-09
23:43

Kura Nioska Centurion

Kura Nioska
😐

Na konsolach muszą naprawić sterowanie na padzie bo naprawdę często jest problem z otwieraniem zamków a postać czasem z opóźnieniem reagowała na przyciski jakie wciskało się na padzie. Od momentu premiery męczę się z jednym zamkiem który nie pozwala mi popchnąć fabuły do przodu. Szkoda mi sprzedawać gry bo sporo kasy poszło w pre-order a główna fabuła zapowiada się ciekawie.

Naprawdę uwierzcie mi bo całą przyjemność odbierała mi chaotyczne błędy z mechaniką gry a o spadki fps to już nie spomnę.

Komentarz: Kura Nioska
2018-06-10
10:34

damianyk Generał

Ale ja wcale nie musiałem grać 100 godzin, żeby spotkać pierwszy błąd. Ani drugi, ani trzeci, ani pięćdziesiąty. Poza tym, Wydawanie dokumentu o tym jak powstawała gra, w momencie kiedy nie jest ona zakończona trąci brakiem pokory. To tak jakby muzyk wydał jedną płytę, a potem zrobił składankę the best of.
Chwalą się i mydlą oczy bzdetami, a o trzecim akcie gry, czyli pozostałymi 33% gry za które zapłacili gracze ani słowa. Dobra, może i ścieżka dźwiękowa, making-of czy narzędzia moderskie to fajne bajery, ale powinny być wydane jak już gra będzie skończona.

Komentarz: damianyk

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl