Killzone: Shadow Fall – nowe szczegóły na temat trybu wieloosobowego

Studio Guerrilla Games zdradziło kilka nowinek dotyczących trybu multiplayer w nadchodzącym Killzone: Shadow Fall. Kolejna odsłona serii postawi na dostosowywanie zabawy do indywidualnych zachcianek gracza.

Łukasz Szliselman

Multiplayer w Killzone: Shadow Fall jest nie mniej ważny, niż tryb fabularny - Killzone: Shadow Fall – nowe szczegóły na temat trybu wieloosobowego - wiadomość - 2013-09-03
Multiplayer w Killzone: Shadow Fall jest nie mniej ważny, niż tryb fabularny

Po prezentacji trybu wieloosobowego w Killzone: Shadow Fall na targach gamescom 2013 studio Guerrilla Games wdało się w szczegóły na temat zawartości gry. Poniżej znajdziecie informacje dotyczące mechaniki rozgrywki, wyposażenia, zdolności i innych elementów multiplayera.

Broń i klasy

Do zabawy wieloosobowej przeniesiona zostanie mechanika z kampanii solowej, w tym korzystanie z osłon i płynne przeskakiwanie nad nimi oraz wślizgi. Gracze położą ręce na 22 rodzajach broni dostępnych od samego początku. Twórcy zapewniają, że każda ma się zachowywać inaczej, a ich opanowanie ma wymagać nieco treningu. Nie zabraknie też dodatków do broni, dzięki którym dostosujemy noszoną pukawkę do własnych upodobań. Wśród 19 gadżetów znajdziemy m.in. celowniki i różne typy amunicji.

W grze pojawią się trzy klasy żołnierzy, których będzie się dało zmodyfikować, przypisując im dwie spośród 12 umiejętności specjalnych. Szczegóły na ten temat poznamy wkrótce, na razie wiemy jedynie, że jednym z omawianych ulepszeń jest flara taktyczna, dzięki której wyznaczymy miejsce kolejnego odrodzenia.

Killzone: Shadow Fall zaoferuje 8 trybów wieloosobowych i nieskończoną liczbę kombinacji ich zasad - Killzone: Shadow Fall – nowe szczegóły na temat trybu wieloosobowego - wiadomość - 2013-09-03
Killzone: Shadow Fall zaoferuje 8 trybów wieloosobowych i nieskończoną liczbę kombinacji ich zasad

Warzones

Killzone: Shadow Fall zaoferuje na starcie 8 trybów wieloosobowych, z których 4 są nowe dla serii. To jednak dopiero początek zabawy, ponieważ gracze będą mogli sami ustalać zasady rozgrywki, tworząc własne wariacje standardowych trybów. Swoimi ulubionymi Warzone’ami podzielą się z innymi członkami społeczności, a najciekawsze będą promowane przez twórców gry. Więcej na ten temat znajdziecie w poprzednim newsie.

Podczas rundy zapracujemy na tymczasowe bonusy (np. szybsze poruszanie się czy mniejszy odrzut) zwane Combat Honors. Pozostaną one aktywne aż do zakończenia bieżącej sesji w grze. Tworząc własny Warzone będziemy mogli wedle uznania włączyć lub wyłączyć Combat Honors.

Zawartość popremierowa

Twórcy zapowiadają, że po premierze Killzone: Shadow Fall cyklicznie wydawane będą płatne paczki DLC z drobną zawartością multiplayerową. Jednocześnie zapewniają, że wszystkie dodatkowe mapy dla trybu wieloosobowego będą udostępniane bez żadnych opłat.

Killzone: Shadow Fall

Killzone: Shadow Fall

PlayStation
po premierze

Data wydania: 15 listopada 2013

Informacje o Grze
6.3

GRYOnline

6.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

XCOM: Enemy Within – dodatek jest zbyt duży, by mógł trafić na konsole jako DLC

Następny
XCOM: Enemy Within – dodatek jest zbyt duży, by mógł trafić na konsole jako DLC

The Evil Within - wyciekło nagranie przedstawiające początek gry [spoilery]

Poprzedni
The Evil Within - wyciekło nagranie przedstawiające początek gry [spoilery]

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl