Zespół Tripwire Interactive poinformował, że kooperacyjna strzelanka Killing Floor rozeszła się w ponad 5 milionach egzemplarzy. Wypuszczono także duży patch z nową zawartością do Killing Floor 2.

Studio Tripwire Interactive pochwaliło się, że sprzedaż gry Killing Floor przekroczyła 5 milionów egzemplarzy. Przypomnijmy, że ta kooperacyjna strzelanka ukazała się w 2009 roku i dostępna jest wyłącznie na PC. Pomimo prawie dekady na karku i dostępności kontynuacji, produkcja wciąż cieszy się przyzwoitą popularnością. Według serwisu Steam Charts, wczoraj w najgorętszym momencie dnia w pierwszą część serii bawiło się 766 osób.
Sukces gry jest dużym osiągnięciem, zwłaszcza biorąc pod uwagę skromne korzenie Killing Floor. Projekt rozpoczął żywot w 2005 roku jako darmowa modyfikacja do Unreal Tournament 2004, opracowana przez małą grupę pod przewodnictwem dewelopera Aleksa Quicka. Produkcja była tak popularna, że z autorami skontaktowało się studio Tripwire Interactive z propozycją przerobienia tytułu na mod do Red Orchestra: Ostfront 41-45. Początkowo nic z tego nie wyszło, ale po pewnym czasie powrócono do tego pomysłu. Ostatecznie zdecydowano się zatrudnić w Tripwire Interactive kluczowe osoby z zespołu moderskiego i opracować nową wersję Killing Floor jako samodzielną grę.
Autorzy uważają, że jednym z kluczowych powodów sukcesu gry było jej regularne rozwijanie przez wiele lat po premierze. Dlatego tę samą strategię stosują w stosunku do kontynuacji. Równocześnie z ujawnieniem wyników sprzedaży pierwszej części studio Tripwire Interactive wypuściło dużą aktualizację z nową zawartością do Killing Floor 2.
Patch opatrzono numerem 1062 i nazwą Infinite Onslaught Update. Aktualizacja wprowadza dwie nowe mapy - Power Core i DieSector, jedną postać (robot D.A.R) oraz trzy dodatkowe typy uzbrojenia. Łatka zapewnia także m.in. nowe Osiągnięcia i ulepsza ekonomię.
Przede wszystkim jednak patch dodaje tytułowy tryb Infinite Onslaught, w którym musimy zmierzyć się z niekończącymi się hordami potworów. Atakują one w falach i każda kolejna jest groźniejsza od poprzedniej. Dodatkowym urozmaiceniem jest to, że boss Patriarcha zastępuje Handlarza.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
12

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.