Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 października 2012, 12:50

autor: Adrian Werner

Już 50 tys. graczy wsparło Project Eternity. Obsidian odwdzięcza się dodatkowym lochem i ujawnia kolejny próg finansowy

Już ponad 50 tys. graczy wsparło Kickstartera Project Eternity, czyli nowego cRPG studia Obsidian. Twócy postanowili odwdzięczyć się za wsparcie i zapowiedzieli, że w grze pojawi się dodatkowy loch. Zapowiedziano też, że po przekroczeniu progu 2,4 mln dolarów do gry wprowadzony zostanie system rzemiosła.

Już 50 tys. graczy wsparło Project Eternity. Obsidian odwdzięcza się dodatkowym lochem i ujawnia kolejny próg finansowy - ilustracja #1

Popularność Kickstartera Project Eternity nie słabnie. Najnowsze RPG studia Obsidian Entertainment właśnie przekroczyło kolejny ważny próg – 50 tysięcy użytkowników serwisu zdecydowało się wesprzeć finansowo autorów. W chwili pisania tej wiadomości licznik na stronie zbiórki pokazuje już 2,2 miliony dolarów. Do końca akcji pozostały jeszcze dwa tygodnie, więc całkiem możliwe, że twórcom uda się ostatecznie uzbierać ponad 3 mln dolarów.

Ludzie z Obsidian Entertainment postanowili odwdzięczyć się za wsparcie fanów i zapowiedzieli, że w grze pojawi się dodatkowy loch, znany jako The Endless Paths of Od Nua. Obecnie ma on trzy piętra i dodatkowy poziom będzie dodawany za każde 2500 osób, które dołączą do grupy wspierającej tego Kickstartera.

Już 50 tys. graczy wsparło Project Eternity. Obsidian odwdzięcza się dodatkowym lochem i ujawnia kolejny próg finansowy - ilustracja #2

Przypomnijmy, że w momencie rozpoczęcia akcji autorzy prosili o 1,1 mln dolarów. Dzięki znacznemu przekroczeniu tej sumy studio Obsidian będzie mogło zwiększyć ambicje swojego projektu. W porównaniu z pierwotnym planem otrzymamy dodatkowy region i frakcję. Pojawi się też więcej postaci, klas, przygód oraz linii dialogowych. Ponadto rozszerzona zostanie pula zamieszkujących świat gry ras i bohaterów gotowych dołączyć do kierowanej przez gracza drużyny. Nasza postać będzie również mogła nabyć własny dom.

Twórcy ujawnili też kolejny próg – 2,4 mln dolarów. Po jego osiągnięciu Project Eternity wzbogaci się o system rzemiosła. Pozwoli on graczom na wykorzystanie zgromadzonych przedmiotów i surowców do wytwarzania nowych elementów ekwipunku, w tym magicznych zwojów i napojów, oraz ulepszanie już posiadanych.

Już 50 tys. graczy wsparło Project Eternity. Obsidian odwdzięcza się dodatkowym lochem i ujawnia kolejny próg finansowy - ilustracja #3 Project Eternity jest pierwszą, całkowicie niezależną grą w dorobku zespołu Obsidian Entertainment. Ma to być koktajl, w którym znajdziemy wszystko co było najlepszego w RPG-ach studia Black Isle. Twórcy zamierzają połączyć zapadających w pamięć kompanów oraz rozległe tereny do eksploracji rodem z sagi Baldur's Gate z emocjonującą walką i penetracją podziemi z Icewind Dale oraz dojrzałą fabułą Planescape: Torment. Do tego dojdzie izometryczna perspektywa i system walki z aktywną pauzą.

W produkcję zaangażowane są takie legendy gatunku jak Chris Avellone (Planescape: Torment, Neverwinter Nights 2, Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords), Tim Cain (Fallout, Arcanum, Temple of Elemental Evil) czy Josh Sawyer (Icewind Dale i Icewind Dale II, Fallout: New Vegas).

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej