Studio Frontier Developments wypuściło nowy zwiastun i zapis rozgrywki z Jurassic World Evolution. Ujawniono również minimalne wymagania sprzętowe i poinformowano, że gra nie zaoferuje wsparcia dla modów (przynajmniej w dniu premiery).

Jurassic World Evolution zapowiada się na jedną z najważniejszych strategii ekonomicznych tego roku. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinny nowe materiały wideo w postaci zwiastuna oraz trwającego 22 minuty zapisu rozgrywki. Deweloperzy udostępnili również minimalne wymagania sprzętowe wersji pecetowej.
Autorzy zastrzegli, że są to jedynie wstępne wymagania i mogą one ulec zmianie przed premierą gry.
Deweloperzy podzielili się z fanami również smutną nowiną, że w dniu premiery pecetowa wersja Jurassic World Evolution nie zaoferuje wsparcia dla modów. Możliwe, że potem zostanie ono dodane, ale twórcy nie są w stanie niczego obiecać. Jest to mocno rozczarowująca informacja, gdyż zainteresowanie taką funkcjonalnością wśród graczy jest duże. Poprzednia strategia ekonomiczna bazująca na tej licencji, czyli Jurassic Park: Operation Genesis, pomimo piętnastu lat na karku, wciąż w miarę regularnie otrzymuje fanowskie projekty.
Co gorsza, autorzy Jurassic World Evolution nie mają również w planach umożliwienia graczom dzielenia się swoimi projektami parków z innymi członkami społeczności. Opcja ta cieszy się dużą popularnością w innej grze studia Frontier Developments, czyli Planet Coaster i szkoda, że nie pojawi się w najnowszej produkcji tego zespołu.
Przypomnijmy, że Jurassic World Evolution zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra trafi do sprzedaży 12 czerwca tego roku, równocześnie na wszystkie trzy platformy sprzętowe. Na razie wszystko wskazuje na to, że produkcja nie będzie posiadała polskiej wersji językowej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
24

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.