Nowa infografika pokazuje, jak CD Projekt RED ulepszał Cyberpunka 2077 i co gra otrzyma w darmowej aktualizacji 2.0 i DLC Widmo wolności. Przyszłość gry zapowiada się interesująco.
Spis treści:
Cyberpunk 2077 przeszedł długą i wyboistą drogę. Na premierę produkcja rozczarowała szerokie grono graczy kiepskim stanem technicznym czy brakiem obiecanej zawartości, ale od 10 grudnia 2020 roku tytuł otrzymał wiele aktualizacji, dzięki którym dziś prezentuje się o niebo lepiej. Jeden z fanów przygotował interesującą infografikę, przedstawiająca to, co zostało wprowadzone w przeszłości oraz zbierającą w jednym miejscu zawartość, jaką Cyberpunk 2077 otrzyma w aktualizacji 2.0 oraz w rozszerzeniu Widmo Wolności.
Użytkownik, który na Reddicie posługuje się pseudonimem Medikamentos, przygotował infografikę podzieloną na trzy sekcje: pierwsza z nich uwzględnia zawartość z darmowego DLC wprowadzoną w przeszłości, druga nowości z aktualizacji 2.0, a trzecia to, co trafi do gry w ramach rozszerzenia Widmo Wolności. Zmiany prezentują się następująco:

Post nie uszedł uwadze Pawła Sasko, projektanta zadań w grze. Na swoim profilu na X (Twitterze) pochwalił on twórcę inforgrafiki. Pod wpisem pojawiły się komentarze, w których gracze nie kryją ekscytacji tym, co w najbliższych dniach Cyberpunk 2077 będzie miał do zaoferowania.
Na koniec dodam także, że na oficjalnym kanale gry w serwisie YouTube pojawił się długi film przedstawiający kulisy powstawania nowej stacji radiowej – Growl FM. Możecie obejrzeć go poniżej.
Aktualizacja 2.0 do Cyberpunka 2077 zadebiutuje 21 września, natomiast premiera rozszerzenia Widmo Wolności odbędzie się 26 września o północy czasu polskiego na konsolach i o godzinie 1:00 czasu polskiego na PC. Więcej szczegółów znajdziecie w tym miejscu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Adam Adamczyk
Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.