Milczące skrynie (Silent Chests) to jedne z bardziej wartościowych pojemników z lootem w Diablo 4. Wyjaśniamy jak je otwierać i co mogą skrywać.
Jak otwierać Milczące Skrzynie (Silent Chests) w Diablo 4?
Milczące skrynie (Silent Chests) to jedne z bardziej wartościowych pojemników z lootem w Diablo 4. Wyjaśniamy jak je otwierać i co mogą skrywać.
Ta strona naszego poradnika do Diablo IV dotyczy Milczących Skrzyń (Silent Chests) odnajdywanych w świecie gry. Wyjaśniamy jak zdobyć Szepczący Klucz (Whispering Key) służący do rozbrojenia zamka skrzyni z unikalnym rzadkim lootem.

Podczas eksploracji mapy świata możecie natrafić na zamkniętą Milczącą Skrzynię (Silent Chest). Nie możecie jej otworzyć siłą – potrzebny jest do niej Szepczący Klucz (Whispering Key).
Milczące Skrzynie skrywają ponadprzeciętnie rzadki loot. Mogą one być dobrym sposobem np. na pozyskiwanie przedmiotów pomarańczowej jakości.
Szepczące Klucze możecie kupić w sklepie. W mieście Kyovashad odpowiedni handlarz to Lizveth – Purveyor of Curiosities.
Klucze Whispering Keys znajdują się na samym dole listy towarów wystawianych przez Lizveth. Każdy klucz kosztuje 20 Obols i są jednorazowe (przepadają po otwarciu skrzyni).
Obols to waluta, którą możecie zdobywać dzięki zaliczaniu losowych wydarzeń (Events). Mogą one pojawiać się na mapie świata jako małe okręgi. Z opisu dowiecie się też o rekomendowanym poziomie doświadczenia. Zbliżenie się do wydarzenia aktywuje je.
Losowe wydarzenie może dotyczyć np. ochraniania karawany przed atakami potworów. Obols otrzymacie jeśli pomyślnie ukończycie wydarzenie. Gra może przydzielić Wam więcej waluty jeśli wypełniliście zadanie dodatkowe (np. ochroniliście cywila przed śmiercią).
Więcej na temat Diablo 4 znajdziecie tutaj:
Więcej:Diablo 4 - poradnik do gry
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Jacek Hałas
Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).