Nowy patch do Hogwarts Legacy wprowadza prawie 120 poprawek
Hogwarts Legacy otrzymało dziś aktualizację naprawiającą szereg błędów ze stabilnością i wydajnością. Patch jest dostępny na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Naprawianie Hogwarts Legacy trwa w najlepsze. Tytuł otrzymał dziś kolejną dużą aktualizację, która poprawia błędy dotykające graczy na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Lista zmian jest dość długa – łącznie znajdziemy na niej blisko 120 pozycji.
Z wpisu zamieszczonego na oficjalnej stronie Hogwarts Legacy wynika, że patch naprawia głównie problemy ze stabilnością, wydajnością oraz połączeniem sieciowym. Po jego zainstalowaniu błędy powodujące tzw. „crashe” gry powinny występować zdecydowanie rzadziej. Nie będziecie już raczej musieli się martwić, że użycie takich zaklęć jak Accio czy Confringo spowoduje wyłączenie się tytułu.
Oprócz tego naprawiono szereg drobniejszych bugów związanych z interfejsem gry, ray tracingiem, zapisami oraz misjami. Filmowe przerywniki doczekały się również poprawek w animacjach twarzy oraz wyświetlaniu tekstur. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.
Hogwarts Legacy zadebiutowało 10 lutego na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Chociaż tytuł spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem, to nie uniknął pewnych problemów. Cześć graczy narzekała na aspekt techniczny – a w szczególności na wydajność na PC. Deweloperzy ze studia Avalanche Software podjęli więc próby naprawy swojego dzieła.
Gra zmierza jeszcze na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Na dwóch pierwszych ma wyjść 5 maja, a na tej ostatniej 25 lipca.
Dziedzictwo Hogwartu
Hogwarts Legacy
Data wydania: 10 lutego 2023
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany938414 Pretorianin
W końcu grywalne z włączonym rt. Ale szczerze, to lepiej grać z wyłączonym, bo ba gra przy odpalonym rt wygląda dużo gorzej. Wszystko się świeci dziwnie... jakieś to mało naturalne
KUBA1550 Generał
Jeszcze z 5 takich patchy i w końcu będzie można zakupić grę w pełni grywalną :)
CzyCieBoli Konsul
Dane sa zajebiscie potrzebne. G mnie obchodzi kim Ty jestes i zazwyczaj takich firm tez to G obchodzi.
Ale np to ze nikt nie robi questa A, a wszyscy robia questa B, to daje mi info ze cos jest nie tka z questem A i moge usprawnic produkt. To ze ludzie utykaja w dungeonie na 2h a dungeon przewidzialem na 15 minut, moze cos jest nie tak tam. Np to ze w jakims competitive mag ma 90% zwyciestw, a wojownik 10% to tez mi mowi ze mam balans zrypany i musze nad tym popracowac.. przynajmniej u mnie po to sa dane, by moc robic lepszy produkt dla odbiorcow. Oczywiscie jeszcze trzeba ich umiejetnie uzywac, jak zbieraja dane by zbierac.. no to wiatro pomyj na nich
Perwol Pretorianin
Mam tylko nadzieję, że nic te patche przypadkiem i przy okazji nie zepsują. Gram prawie od premiery i nie napotkałem prawie żadnych błędów poza jednym wpadnięciem pod level przy wychodzeniu z zamku.