Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2015, 19:19

autor: Kamil Zwijacz

Hatred - kontrowersyjna strzelanka ukaże się w Dzień Dziecka

Polska strzelanka Hatred od studia Destructive Creations zadebiutuje na komputerach osobistych 1 czerwca. Przy okazji ogłoszenia daty premiery deweloper zaprezentował także kolejny zwiastun z fragmentami rozgrywki.

Hatred, jedna z najbardziej kontrowersyjnych produkcji ostatnich miesięcy, ukaże się 1 czerwca bieżącego roku – poinformowało polskie studio Destructive Creations przy okazji najnowszego zwiastuna, który obejrzycie powyżej. Tytuł ukaże się w cyfrowej dystrybucji wyłącznie na komputerach PC i możecie go zamawiać w ramach pre-orderow (zostaną zakończone 28 maja) na oficjalnej stronie produkcji. Przypominam również, że pomimo początkowych problemów, tytuł koniec końców pojawi się w sklepie Steam. Z kolei na rzeczonym materiale wideo zaprezentowano oczywiście kolejne fragmenty brutalnej rozgrywki. Główny bohater strzela do cywilów, policjantów, biega z miotaczem ognia i dźga nożem kogo popadnie. Krótko pisząc, jeżeli widzieliście wcześniejsze prezentacje Hatred, to najnowsza niczym Was nie zaskoczy.

Hatred - kontrowersyjna strzelanka ukaże się 1 czerwca - ilustracja #1
Hatred w skrócie:
  • Gatunek: strzelanka
  • Deweloper: Destructive Creations
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 1 czerwca 2015 roku
  • Inne: gra powstaje przy użyciu technologii Unreal Engine 4

Jeżeli przespaliście ostatnie miesiące i mimo ogromnego szumu nie słyszeliście o tej produkcji, to spieszę z kilkoma słowami wyjaśnienia. Hatred będzie strzelanką, w której pokierujemy bezimiennym antybohaterem. Z niewiadomych powodów ma on już dość wszystkiego i postanawia wyjść na ulicę, by zabić wszystkich spotkanych ludzi. Nieważne czy będą to osoby czekające na przystanku na autobus, pracownicy pogotowia czy też policjanci.

Podczas zabawy wykorzystamy rozmaitą broń palną (karabiny, pistolety itd.), miotacz ognia czy też nóż. W czasie morderczej krucjaty trafimy zarówno do miasta, kanałów, jak i przejedziemy się pociągiem. Produkcja powstaje w gliwickim studiu Destructive Creations, przy wykorzystaniu technologii Unreal Engine 4.