Half-Life 2: RTX to hołd dla gry, który docenią fani PC. NVIDIA świętuje 20-lecie wydania produkcji

Firma Valve świętuje 20-lecie wydania kultowego Half-Life 2. W ramach uczczenia tego hitu z gatunku akcji, NVIDIA i Obifold Studios połączyły siły, aby wprowadzić do gry ray tracing.

futurebeat.pl

Filip Węgrzyn

Half-Life 2: RTX to hołd dla gry, który docenią fani PC. NVIDIA świętuje 20-lecie wydania produkcji, źródło grafiki: Valve, Orbifold Studios.
Half-Life 2: RTX to hołd dla gry, który docenią fani PC. NVIDIA świętuje 20-lecie wydania produkcji Źródło: Valve, Orbifold Studios.

Half-Life 2 od studia Valve to zdecydowanie jeden z największych hitów ostatnich 20 lat i podobnie, jak oryginalna odsłona, był pod pewnymi względami technologiczną rewolucją w przemyśle gier wideo. Tak się właśnie składa, że już 16 listopada będzie miało miejsce dwudziestolecie wydania tego kultowego tytułu. Z tej okazji nad produkcją pochyliła się NVIDIA oraz Orbifold Studios, które to wprowadziły do dzieła zupełnie nową głębie, jaką jest RTX On i ray tracing.

Na oficjalnym kanale YouTube marki NVIDIA GeForce ukazał się film, oddający hołd marce Half-Life, a zwłaszcza drugiej odsłonie. Materiał możecie obejrzeć poniżej:

Half-Life 2 RTX ukaże się już wkrótce, choć data nie została sprecyzowana, jako darmowe rozszerzenie dla posiadaczy produkcji na Steam. Na obecną chwilę nie wiemy też jakie będą wymagania sprzętowe DLC. Z opisu wynika, że tytuł będzie wspierany przez DLSS 3.5, ray tracing, ray reconstruction oraz Reflex. Można zatem założyć, że konieczna będzie jedna z kart GeForce RTX z nowszych generacji.

Twórcy rozszerzenia, Orbifold Studios, nie są przypadkową grupą deweloperów. To stworzony przez fanów serii Half-Life zespół, głównie modderów, którzy w przeszłości produkowali popularne modyfikacje, m.in. Half-Life 2: VR, Remade Assets, Project 17, Raising the Bar: Redux.

Orbifold Studios zadbało nie tylko o wprowadzenie i zintegrowanie gry z najnowszymi technikami NVIDIA, ale też wprowadzili zupełnie nowe wersje assetów, tekstur, powiększyli liczbę poligonów wśród postaci niezależnych. Całość będzie ponadto dostępna w rozdzielczości 4K. Jeśli jesteście ciekaw, jak prezentują się efekty pracy studia, to zachęcamy do powyższego materiału wideo.

Podobało się?

0

Filip Węgrzyn

Autor: Filip Węgrzyn

Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest autorem newsów w dziale technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne
2024-11-18
14:28

zanonimizowany1383444 Pretorianin

Uwielbiam te klasyki w RTX, to wszystko zawsze wygląda jak porządny Remaster.

Komentarz: zanonimizowany1383444

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl