W wywiadzie Phil Spencer stwierdził, że branża gier nie potrzebuje Hollywoodu, ale cieszą go sukcesy ekranizacji marek Microsoftu.
Szef Microsoft Gaming, Phil Spencer, udzielił ciekawego wywiadu serwisowi Variety.
Najważniejszą poruszoną kwestią był wielki sukces kinowej adaptacji Minecrafta, która postrzegana była jako ryzyko.
Szef działu Xboksa podkreśla również, że choć udane adaptacje cieszą, to gry są już tak potężną branżą, że nie potrzebują Hollywoodu.
Zapytany konkretnie o Indiana Jones and the Great Circle Spencer stwierdził, że Microsoft jest zadowolony z odbioru gry oraz jej wyników finansowych i widzi potencjał na kolejne odsłony serii. Nie chciał jednak zdradzić nic więcej.
Spencer stwierdził również, że Microsoft kładzie duży nacisk na kompletnie nowe marki.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Indiana Jones and the Great Circle zadebiutował na PC i konsolach Xbox Series S i Xbox Series X w grudniu ubiegłego roku (zarówno w sprzedaży, jak i na Game Passie). Z kolei 17 kwietnia gra trafi globalnie na PlayStation 5 (w nocy z 14 na 15 kwietnia ruszył wczesny dostęp dla graczy, którzy zapłacili za edycję Premium).
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.