Grand Theft Auto V - wersja PC na pierwszym zwiastunie
Studio Rockstar nareszcie zdecydowało się pokazać komputerową edycję Grand Theft Auto V w ruchu. Deweloperzy opublikowali pierwszy zwiastun produkcji w wersji PC, Z obrazem w 60 klatkach na sekundę.
Piotr Bicki
Początkowo w Grand Theft Auto V posiadacze blaszaków mieli zagrać jeszcze w styczniu, ale gra zaliczyła dwa poślizgi – na szczęście wydaje się, że nic już nie powinno stanąć na drodze zaplanowanej na 14 kwietnia premierze. Co jakiś czas twórcy produkcji ze studia Rockstar publikują kolejne obrazki z komputerowego wydania gry, a dzisiaj zgodnie z wcześniejszymi obietnicami pokazali pierwszy zwiastun wersji PC. Możemy na nim zobaczyć, jak wygląda usprawniona pod względem graficznym edycja blaszakowa, działająca dodatkowo w 60 klatkach na sekundę – materiał widoczny na trailerze został bowiem uchwycony właśnie w takiej płynności. W związku z tym deweloperzy radzą, by oglądać filmik na jak najmocniejszych urządzeniach, korzystając z pomocy najnowszych wersji przeglądarek internetowych. Słabsze urządzenia i programy mogą bowiem nie poradzić sobie z nagraniem w tak dużej liczbie klatek.
- Recenzja gry Grand Theft Auto V - nowe konsole mają już GTA V, PC wciąż czeka
- Oficjalna strona internetowa gry Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V jest kolejną odsłoną flagowej, gangsterskiej serii studia Rockstar. Tym razem gracze wcielają się w jednego, a w trzech bohaterów – Trevora, Michaela i Franklina, z kolei akcja osadzona jest w Los Santos i w jego okolicach. Produkcja we wrześniu 2013 roku pojawiła się na Xboksie 360 i PlayStation 3, zaś rok później przeniesiono ją na konsole Xbox One i PlayStation 4. Wersja PC ukaże się w przyszłym miesiącu.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany1082738 Junior
Czy GTAV będzie działać na Intel Core 2 Duo (2 rdzenia, 2,8GHz)
Karbo Junior
@tomek2325 zależy jaką masz jeszcze kartę graficzną oraz ile GB pamięci RAM
Taryf Legionista
Też tak myślałem o padzie, aż nie spróbowałem.
Teraz z perspektywy czasu uważam, że niektóre gry są wygodniejsze na padzie (głównie wszelkiej maści platformery TPP)
Fakt, celowanie i precyzyjne strzelanie to wyższa szkoła jazdy. Tej sztuki jeszcze nie opanowałem.
---
Raz już to pisałem, ale powtórzę. GTAV przeszedlem na x360. Fanem serii nie jestem (GTAIV nie dokończyłem nawet), ale ta część mnie wkreciła. Pewnie wrócę do niej za rok lub dwa jak na PC będą już ciekawe mody.
---
Gratuluję wytrwałości PCtowcom. Po takim czasie wszyscy zasługujemy na produkt najwyższej jakości.
Karbo Junior
Pseudokonsolowcy (prawdopodobnie dzieci) dają popis w głównym wątku na temat pecetowej wersji GTA V brawo! Tak to piszą że niby PC się wpiernicza na ich konsolowe fora i nie wiadomo co wypisuje, a co oni sobą reprezentują? Biedę umysłową.
djbacu Pretorianin
Sam gram na PC i na konsole się przerzucać nie zamierzam, ale największą polewkę zawsze miałem z PCMR. Te teksty o standardzie grania w rozdzielczości 4k w 60 klatkach na sekundę, maksymalnym wygładzaniu krawędzi i innych bajerach na full.... Który oczywiście stanie się standardem już w tym roku. Alle każdy ogarnięty użytkownik PC wiedział że to bujdy..... no ale przechwalaniem się nie było końca…
Jak to wyszło, każdy widzi. Płacz po podaniu wymagań multi-platformowych tytułów AAA. Jeszcze większy lament gdy okazało się że nie są one zawyżone. Testy wydajności pokazywały że trzeba mieć jeszcze mocniejszy sprzęt niż podany w optymalnych a i to przy 30 klatkach na sekundę.
Jak będzie z GTA5 przekonamy się po premierze. Roc Star nigdzie nie podał informacji jakiej dokładnie rozdzielczości i ilości klatek na sekundę dotyczą podane wymagania. Żeby później nie było płaczu że na minimalnych pójdzie tylko w 720p czy coś w tym stylu….
http://cdn.gifbay.com/2014/05/glorious_pc_gaming_master_race-131881.gif