Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 maja 2025, 12:44

autor: Adrian Werner

Gra będąca hołdem dla ponadczasowych dzieł Westwood doczekała się ulepszeń. Wiemy też, co przyniesie kolejna duża aktualizacja Tempest Rising

RTS Tempest Rising otrzymał aktualizację poprawiającą balans rozgrywki. Autorzy zdradzili również, jakie atrakcje zaoferuje następny patch.

Źródło fot. Slipgate Ironworks
i

Ukazała się nowa aktualizacja do Tempest Rising, czyli udanego tegorocznego RTS-a, zaprojektowanego jako duchowy spadkobierca cyklu Command & Conquer.

Patch koncentruje się na zmianach balansu rozgrywki, implementując sugestie graczy uzyskane w ciągu miesiąca, jaki upłynął od premiery. Modyfikacji jest w sumie kilkadziesiąt i dotyczą one każdej strony konfliktu.

Ogólnie autorzy postarali się, aby początkowe etapy rozgrywki nie były zdominowane przez kilka jednostek, tak aby zapewnić większą różnorodność potyczek.

Tempest Rising – co przyniesie przyszłość?

Ta aktualizacja jest dosyć skromna (choć ważna), ale już następna będzie znacznie większa. Autorzy ujawnili, czego możemy się spodziewać:

  1. patch wprowadzi opcję potyczek 2v2, których rezultaty kształtują sieciowe rankingi;
  2. będzie można także wreszcie dołączać do kolejek ze znajomymi;
  3. autorzy zremiksują mapy multiplayer, tak aby pasowały do potyczek 2v2 i 1v1;
  4. wprowadzony zostanie tryb widza oraz możliwość korzystania z czatu już w głównym menu;
  5. nie zabraknie kolejnych poprawek balansu rozgrywki oraz błędów technicznych.

Tempest Rising dostępne jest wyłącznie na PC. Gra oferuje polską lokalizację kinową i można ją kupić na Steamie za 159,90 zł.

Produkcja została przyjęta ciepło – w serwisie Steam ma 89% pozytywnych recenzji. Ponadto twórcy pochwalili się, że Tempest Rising znalazło się wśród dwunastu największych premier kwietnia na platformie firmy Valve pod względem wygenerowanych przychodów.

  1. Tempest Rising na Steamie
  2. Recenzja gry Tempest Rising. A jednak da się zrobić RTS-a z kampanią jak za czasów Westwood

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej