Poznaliśmy funkcje, jakimi już niedługo będą mogli cieszyć się gracze God of War w wersji na PC. Większość z nich to technologie oferowane przez Nvidię.
Miriam Moszczyńska
Na kanałach Nvidii oraz PlayStation na YouTube pojawił się trailer przedstawiający cechy God of War w wersji na PC. Komputerowi gracze na swoich maszynach będą mogli m.in. cieszyć się grą w rozdzielczości 4K bez limitu liczby klatek na sekundę czy też wsparciem technologii DLSS.
Zostając w tematyce grafiki w God of War, gracze będą mieli również do dyspozycji cały przekrój innych „wodotrysków”, takich jak: wyższa rozdzielczość cieni, ulepszone odbicia w przestrzeni ekranu, GTAO czy SSDO.
Poza tym w God of War dostępna będzie także funkcja NVIDIA Reflex, która pozwala znacznie zredukować opóźnienia w rozgrywce. Dodatkowo jeśli wolicie grać na padzie, Jetpack Interactive (zespół, który pod nadzorem Santa Monica Studios pracuje nad portem gry) zadbał o wsparcie dla kontrolerów DualShock 4, DualSense oraz wielu innych.
Może Cię zainteresować:
Dodatkowo gracze będą mogli dowolnie przypisywać funkcje do klawiszy klawiatury oraz przycisków na myszce. Pełną rozpiskę możliwości oferowanych przez pecetową wersję God of War znajdziecie tutaj.
Gdybyście nie byli pewni, czy Wasz sprzęt da radę nadchodzącemu 14 stycznia God of War, to poniżej znajdziecie także tabelę z wymaganiami sprzętowymi.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
57