Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 października 2020, 10:51

Genshin Impact 1.1 ma rozwiązać problem Resin i usprawnić szybką podróż

Nadchodząca aktualizacja Genshin Impact ma zająć się problemem waluty Resin. Wygląda jednak na to, że ruchy dewelopera będą niewystarczające.

W SKRÓCIE:
  1. Studio MiHoYo obiecuje zmiany w systemie Resin wraz z aktualizacją Genshin Impact do wersji 1.1.
  2. Łatka pojawi się 11 listopada.

Studio MiHoYo obiecuje, że w aktualizacji 1.1 do Genshin Impact częściowo naprawiony zostanie problem z walutą Resin. We wpisie na oficjalnej stronie, w którym odpowiedziano na palące pytania społeczności, zdradzono, jakie kroki zostaną poczynione.

Łatka do Genshin Impact zostanie udostępniona 11 listopada. Wraz z jej premierą w grze pojawi się sporo nowej zawartości. Deweloperzy obiecują zająć się także żywicą (Resin), która służy do odpalania konkretnych zadań w świecie gry. Zwiększona zostanie maksymalna pojemność ze 120 do 160, a koszt uruchomienia zadania tygodniowego z Battle Passa zmniejszy się z 1600 do 1200.

Błyskawicznie po tej informacji pojawiły się głosy, że to niewystarczające ruchy i MiHoYo nie ma pomysłu (albo woli), by zająć się tym problemem. Z wyliczeń wynika, że po zwiększeniu limitu Resin, napełnienie paska zajmie 21 godzin (wcześniej 16,5 godziny). Osoby grające sporadycznie nie odczują więc znaczącej różnicy.

Oprócz tego aktualizacja przyniesie dodatkowe filtry na liście przedmiotów i opcję zmiany klawiszy. Dodany zostanie przedmiot pozwalający na tworzenie własnych teleportów (co znacząco ułatwi szybką podróż) oraz ikonka usprawniająca identyfikację, która postać ma wyekwipowany dany artefakt.

  1. Oficjalna strona gry Genshin Impact
  2. Genshin Impact – poradnik do gry
  3. Genshin Impact to znak, że nowa generacja może należeć do Chin

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej