Zespół Jam City pracuje nad mobilną grą Futurama: Worlds of Tomorrow. Zaoferuje ona scenariusz od autorów kreskówkowego pierwowzoru oraz mechanikę rozgrywki łączącą elementy kilku różnych gatunków.

Studio Jam City poinformowało, że pracuje nad grą Futurama: Worlds of Tomorrow, czyli mobilną strategią opartą na licencji popularnej komediowej kreskówki science fiction. Produkcja zmierza na urządzenia z systemami iOS oraz Android i na obu wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Autorzy nie podali daty premiery i ograniczyli się do stwierdzenia, że nastąpi ona wkrótce.
Co ciekawe, projekt wydaje się ambitniejszy, niż większość mobilnych adaptacji kreskówek. Za fabułę odpowiada bowiem ten sam zespół, który zajmował się produkcją animowanego pierwowzoru. Znaleźli się w nim scenarzyści David X. Cohen oraz Matt Groening. Drugi z tych twórców to ojciec serialu The Simpsons. Możemy więc spodziewać się, że Futurama: Worlds of Tomorrow nie zawiedzie pod względem humoru.
Pod względem mechaniki gra ma połączyć wiele różnych elementów. Podczas zabawy zajmiemy się budową futurystycznego Nowego Jorku w stylu znanym ze strategii ekonomicznych. Konieczne więc będzie gromadzenie surowców, konstruowanie budynków i zarządzenie budżetem. Ponadto kluczową rolę odegra kolekcjonowanie postaci znanych z telewizyjnego pierwowzoru. Wszystkich tych bohaterów będzie można rozwijać, zwiększając ich statystyki i odblokowując nowe umiejętności.
Jednocześnie gracze otrzymają możliwość eksplorowania galaktyki na pokładzie własnego statku kosmicznego. Podczas misji nie zabraknie zrealizowanej w systemie turowym walki na powierzchniach planet. Ponadto pojawią się zręcznościowe sekcje kosmiczne wzorowane na starych strzelankach.
Więcej:Znamy datę premiery darmowej gry Warcraft, o której zdążyliśmy zapomnieć przez rok
Gracze
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.