Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lipca 2015, 09:10

autor: Adrian Werner

FIFA 16 - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Firma Electronic Arts ujawniła wymagania sprzętowe dla pecetowej wersji gry FIFA 16.

W FIFA 16 zagramy we wrześniu. - FIFA 16 - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-07-11
W FIFA 16 zagramy we wrześniu.

Firma Electronic Arts opublikowała minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry FIFA 16, czyli tegorocznej edycji szalenie popularnej serii piłkarskiej.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. Karta grafiki: z Direct X 11.0 (ATI Radeon HD 5770 / Nvidia GTX 650)
  2. Procesor: Intel Core i3-2100 3.1 GHz
  3. Pamięć RAM: 4 GB
  4. System operacyjny: Windows 7/8/8.1 64-bit
  5. Miejsce na dysku: 15 GB

Rekomendowane wymagania sprzętowe

  1. Karta grafiki: z Direct X 11.0 (ATI Radeon HD 6870 / Nvidia GTX 460)
  2. Procesor: Intel i5-2550K 3.4Ghz
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. System operacyjny: Windows 8/8.1/10 64-bit
  5. Miejsce na dysku: 15 GB

Przypomnijmy, że FIFA 16 zadebiutuje w Polsce 25 września na konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 i komputerach osobistych.

Gra ma wprowadzić sporo zmian w porównaniu z poprzednimi edycjami. Po raz pierwszy w historii serii pojawi się opcja zagrania drużynami kobiecymi w postaci reprezentacji narodowych dwunastu państw, w tym Kanady, Chin, Anglii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwecji, Meksyku, Hiszpanii i Stanów Zjednoczonych. Pokierujemy nimi w trybach szybkiego meczu, turnieju jednoosobowego oraz meczu towarzyskiego w sieci. Zabraknie za to opcji zmierzenia się z mężczyznami.

Inną istotną nowością będzie nowy system dryblingu, który umożliwi zmiany kierunku biegu i mylenie przeciwników, dzięki wykorzystaniu przestrzeni pomiędzy piłkarzem a piłką. Z tej innowacji będzie mógł skorzystać każdy zawodnik w grze, ale rezultaty będą zależały nie tylko od naszych własnych umiejętności, ale także od predyspozycji danego piłkarza.

  1. FIFA 16 – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej