Edycje kolekcjonerskie Assassin’s Creed: Valhalla jednak z płytą w pudełku

Jak zdradził przedstawiciel firmy Ubisoft, wydanie kolekcjonerskie Assassin's Creed: Valhalla jednak będzie posiadało nośnik fizyczny. Ponadto zapewnił on, że w przyszłości gracze otrzymają wybór, czy chcą otrzymać płytę, czy też kod na wersję cyfrową.

Miłosz Szubert

Edycje kolekcjonerskie Assassin’s Creed: Valhalla jednak z płytą w pudełku.
Edycje kolekcjonerskie Assassin’s Creed: Valhalla jednak z płytą w pudełku.

Nieco ponad tydzień temu branżę obiegła wiadomość, że Ubisoft zrezygnował z dodawania fizycznych nośników do edycji kolekcjonerskich ich nadchodzących gier w wersjach na konsole marki Xbox. Zamiast nich w zestawach miały znaleźć się cyfrowe kody, odblokowujące dostęp do produkcji na danej platformie. Jak nietrudno się domyślić, wywołało to spore niezadowolenie wśród miłośników pudełek. Wielu zawiedzionych zaczęło wysyłać maile do francuskiego giganta z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji. W tej grupie był jeden z naszych czytelników, którego interesowała przede wszystkim kwestia Assassin's Creed: Valhalla. Oto, co otrzymał w odpowiedzi.

Wygląda zatem na to, że fani gier firmy Ubisoft lubujący się w pudełkach mogą spać spokojnie, przynajmniej na razie. Płyty jeszcze nie odchodzą całkowicie do lamusa i zapewne minie jeszcze trochę czasu, zanim znikną one z rynku.

Edycje kolekcjonerskie Assassin’s Creed: Valhalla jednak z płytą w pudełku - ilustracja #2
Płyty to istotna rzecz dla wielu kolekcjonerów.

Przypominamy, że Assassin's Creed: Valhalla zadebiutuje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One 17 listopada bieżącego roku. W późniejszym terminie pojawi się także na PlayStation 5 i Xboksie Series X. Na wszystkich tych platformach tytuł będzie posiadał polską wersję językową (obejmującą wyłącznie napisy).

  1. Oficjalna strona firmy Ubisoft
  2. Grałem w AC Valhalla – Assassin's Creed podąża drogą Kratosa, z Grecji na daleką północ
Assassin's Creed: Valhalla

Assassin's Creed: Valhalla

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2020

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

6.8

Gracze

7.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

47

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-09-01
13:47

gerwaltzrybii Konsul

Ciekawie na jak długo.. ;P

Komentarz: gerwaltzrybii
2020-09-01
14:08

prekor Generał

prekor
👍

gerwaltzrybii
Tak długo jak będą współistniały koło siebie wersje konsol digtal i z napędem. Widać ,że gracze konsolowi chcą mieć wybór , z tym to musi liczyć nawet MS , który po przykrych doświadczeniach nie chce sobie robić czarnego PR jako firma anty- konsumencka. Jako fan pudełek cieszę się ,że MS słucha graczy , którzy kupują pudelka i widzi dla nich miejsce w swoim ekosystemie. To ,że się cyfra rozwija nie oznacza tego ,aby nie mogło być koło niej miejsca dla tradycyjnej dystrybucji. Tym bardziej, że dużo graczy wciąż po takie wydania z chęcią siega. Konsole to nie PC.

Komentarz: prekor
2020-09-01
14:59

Persecuted Legend

Persecuted

Ale to dotyczy stricte "Edycji Kolekcjonerskich", czy wszystkich edycji specjalnych, np. wersji Gold ze steelbookiem?

Komentarz: Persecuted
2020-09-01
15:53

DM6 Pretorianin

gerwaltzrybii

W sumie swoją przygodę z konsolami zacząłem rok temu. I już wtedy postawiłem tylko na wydania cyfrowe (ale to chyba przyzwyczajenie z PC).

W mieszkaniu nie posiadam ani jednej płyty i raczej wątpię bym kiedyś jakąś kupił.

Napędy (wbudowane) w konsolach w końcu znikną, to jest pewne. jak nie teraz to za 10 lub 15 lat. Strzelam, że wtedy za 40$ będzie można dokupić napęd do konsoli i podpiąć go pod USB tak by zachować dostęp do kolekcji ale wszystko będzie i tak opierać się o cyfrę.

Wszystko na to wskazuje i jest to raczej nieuniknione.

Zapewne będzie to trudna droga okupiona wieloma krzykami, ale w sumie uważam, że tak to powinno się rozwinąć.

Kiedyś gra zajmowała 700 MB i była to naprawdę duża gra. Spokojnie dożyjemy czasów gdzie gry po 700 GB będą standardem.
Dostęp do szybkiej sieci rozwija się o wiele szybciej niż tanie, trwałe i łatwe w produkcji nośniki danych.

Do tego czeka nas ogromny skok gdy Starlink pokaże w pełni swój potencjał.

Dokładając do tego aspekt ekologiczny (który zapewne będzie mocno wykorzystywany). Płyty nie mają przyszłości i już teraz dla wielu wydają się być reliktem.

Komentarz: DM6

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl