Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2019, 11:45

autor: Adrian Werner

Dzień świstaka otrzyma kontynuację w postaci gry autorów Rime

Znane z Rime studio Tequila Works pracuje nad Groundhog Day: Like Father Like Son, czyli grą VR będącą fabularną kontynuacją popularnej filmowej komedii Dzień świstaka.

Gra ukaże się w tym roku. - Dzień świstaka otrzyma kontynuację w postaci gry autorów Rime - wiadomość - 2019-02-05
Gra ukaże się w tym roku.
GROUNDHOG DAY: LIKE FATHER LIKE SON W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Tequila Works
  2. Wydawca: Sony Pictures Virtual Reality
  3. Gatunek: przygodowa gra akcji
  4. Platformy: PC, PS4
  5. Data premiery: 2019 r.

Zapowiedziano Groundhog Day: Like Father Like Son, czyli grę VR, która pod względem fabularnym jest kontynuacją kultowego filmu Dzień świstaka z 1993 roku. W planach są wersje na PC, gdzie gra obsłuży Oculus Rift i HTC Vive, oraz PlayStation 4 (na PlayStation VR). Premiera zaplanowana została na ten rok i na razie twórcy nie są w stanie podać dokładniejszego terminu.

Za Groundhog Day: Like Father Like Son odpowiada studio Tequila Works, czyli zespół mający na koncie takie tytuły jak Rime czy Deadlight.

W Groundhog Day: Like Father Like Son wcielimy się w Phila Connorsa Juniora, czyli syna bohatera filmu. Tak jak jego ojciec, wpadnie on w pętlę czasową, która zmusi go do ciągłego przeżywania jednego dnia w miasteczku Punxsutawney. Naszym zadaniem będzie oczywiście znalezienie sposobu na przerwanie cyklu.

Gra ma być w dużym stopniu nieliniowa. Nasze decyzje i czyny sprowadzą fabułę na jedną z kilku alternatywnych ścieżek. Nie zabraknie również małych zamkniętych historii. Produkcja ma zaoferować ten sam rodzaj czarnego humoru, za który widzowie pokochali kinowy pierwowzór.

Na razie niewiele wiadomo na temat mechanizmów rozgrywki, poza tym że autorzy szykują zarówno wyzwania zręcznościowe, jak i logiczne. Groundhog Day: Like Father Like Son ma być całkiem obszerną produkcją i jednokrotne przejście kampanii zajmie około ośmiu godzin.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej